آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

سفارش دمپایی استخری ژله ای مردانه

دمپایی انواع مختلفی را شامل می شود که یکی از نمونه های پر فروش و کاربردی آن دمپایی استخری است که معمولا از جنس پلاستیکی و یا ژله ای می باشد. این محصول با توجه به طراحی زیبا و شیک از دوام بالایی برخوردار است. سفارش دمپایی استخری مردانه با کیفیتی درجه یک و قیمیت ایده آل از طریق همین سایت برای مشتری امکان پذیر می باشد. با تماس با کارشناسان ما می توانید اطلاعات بیشتری به دست آورید.

سفارش دمپایی استخری ژله ای مردانه

محبوب ترین مدل های دمپایی استخری

محبوب ترین مدل های دمپایی استخری دمپایی استخری دارای مدل های متنوع و گوناگونی است که از پرفروش ترین آن های می توان به دمپایی استخری مدل انگشتی، دمپایی استخری مدل جلو باز، جلو بسته، مدل صندل و … اشاره کرد. این دمپایی ها در انواع مردانه و زنانه و همچنین بچگانه تولید می شوند که دارای رنگ بندی های متنوعی نظیر آبی، قرمز، زرد، سفید و … می باشند.

این دمپایی ها دارای سایز بندی مختلفی هستند و با وجود تنوع بالا در طرح و رنگ نیاز مشتری با هر سلیقه ای تامین شده است و به راحتی می توانند محصول دلخواه را انتخاب و خریداری کنند. دمپایی های استخری در برابر رطوبت و آب بسیار مقاوم بوده و تغییری در کیفیت و رنگ آن ها ایجاد نمی شود و همچنین با توجه به زیره ی محکم و با کیفیتی که دارند از سر خوردن فرد پیشگیری می کنند.

این دمپایی ها بسیار سبک و راحت بوده و هیچ گونه حساسیت و آلرژی در پا ایجاد نمی کنند، زیرا از بهترین مواد پلاستیکی ساخته شده اند. انواع دمپایی مردانه شامل مدل های مختلفی از جمله: صندل، استخری، ساحلی و … در رنگ و طرح های متنوع و با بهترین کیفیت تولید و ارائه می شود.

تولید کننده انواع دمپایی استخری مردانه

تولید کننده انواع دمپایی استخری مردانه تولید کننده دمپایی استخری با استفاده از متریال درجه یک و توسط تکنولوژی پیشرفته انواع این محصول را با رعایت استاندارد های لازم طراحی و تولید می کند. امروزه شرکت های تولیدی مختلفی در سطح کشور در زمینه ی تهیه ی انواع دمپایی های پلاستیکی از جمله دمپایی استخری در حال فعالیت می باشند.

هدف این تولیدی ها ارائه محصولی با کارایی مطلوب و کیفیت مرغوب می باشد تا ضمن به دست آوردن رضایت مندی مشتری فروش خوبی از محصولات تولیدی خود در بازار های داخلی و خارجی داشته باشند و برخی از این شرکت های معتبر در این امر موفق بوده و توانسته اند علاوه بر فروش انواع دمپایی در داخل کشور به برخی از کشور های همسایه نیز صادر نمایند که به علت مرغوبیت و کاربرد فراوان در آنجا نیز از فروش بالایی برخورددار است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.