آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

فروشگاه صندل زنانه طبی ارزان قیمت

اگر جزء بانوان شیک پوش هستید و مایلید صندل هایی زیبا و منحصر به فرد را خریداری نمایید به شما پیشنهاد می کنیم حتما سری به فروشگاه صندل زنانه طبی بزنید. در این فروشگاه، انواع و مدل های مختلفی از صندل های طبی،با نازل ترین قیمت ممکن، آماده ارائه به شما عزیزان می باشد. صندل هایی که در این مرکز عرضه می شوند آنقدر زیبایی دارند که می توان آن ها را به عنوان صندل زنانه مجلسی نیز مورد استفاده قرار داد.

فروشگاه صندل زنانه طبی ارزان قیمت

جدیدترین مدل های صندل زنانه شیک

جدیدترین مدل های صندل زنانه شیک

تولید کنندگان انواع صندل زنانه شیک، محصولات خود را به گونه ای طراحی و تولید می نمایند که با جدید ترین مدل های موجود در بازار رقابت کرده و توانسته اند از این طریق گوی سبقت را از سایر رقبای خود ربوده و بازار خرید و فروش این نوع صندل را به راحتی در دست بگیرند.

مدرن ترین و به روز ترین مدل هایی که برای صندل های زنانه وجود دارد شامل موارد زیر می باشد که به اختصار توضیح داده می شوند: 

  • صندل های طبی با کف تخت: این نوع محصول دارای زیره ای کاملا صاف بوده و هیچ برآمدگی در قسمت پاشنه پا ندارند، این محصول، بیشتر از سوی دختران جوان، بانوان بلند قامت و زنان سالمندی که از مشکلات ناشی از درد زانو رنج می برند مورد استقبال واقع می شود.
  • صندل هایی با زیره پاشنه دار: این نوع محصول به نوبه خود در مدل های مختلفی طراحی و تولید می شوند که از این میان رایج ترین آن ها شامل موارد زیر می باشد: 

صندل های زنانه با پاشنه ۲ سانتی متری

صندل زنانه با پاشنه ۵ سانتی متری

صندل هایی با پاشنه ۷ سانتی متری

هر یک از مدل های فوق به نوبه خود ویژگی های منحصر به فردی داشته و به گونه ای ساخته و پرداخته شده اند که زیره آن ها کاملا نرم بوده و به زانو و سایر مفاصل پا فشار چندانی وارد نمی کند.

مرکز خرید صندل زنانه مجلسی در تهران

مرکز خرید صندل زنانه مجلسی در تهران

مرکز خرید صندل زنانه مجلسی از جمله مراکز معتبر و شناخته شده ای است که در آنجا می توان صندل هایی ایمن، مطمئن و با کیفیت بالا را به راحتی خریداری نمود. 

صندل های مجلسی که در این مرکز ارائه می شوند از بهترین و مرغوب ترین نوع صندل هایی هستند که تاکنون به بازار عرضه شده است.

تنوع رنگ، جنس، اندازه و مدلی که برای صندل های عرضه شده در این فروشگاه وجود دارد موجب شده تا این مرکز همیشه و در هر ساعاتی از شبانه روز، از شلوغ ترین مراکز فروش انواع صندل زنانه باشد.

مهم ترین ویژگی که این مرکز خرید دارد این است که در ابتدای برخی از فصول مثل پاییز و تابستان اقدام به فروش عمده محصولات خود می نماید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.