آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

فروش عمده کفش چرم مردانه تبریز

اگر چه آقایان در خرید لباس و کفش به اندازه خانم ها وسواس نشان نمی دهند اما از آن جایی که پا قلب دوم انسان است طبیعتا باید دقت کافی در انتخاب کفش شود. در این بین لازم است بدانید یکی از محبوب ترین کفش های مردانه، کفش چرم مردانه بوده که در تولیدی های شهر تبریز با بهترین کیفیت تولید می شود. امروزه فروش عمده انواع مختلف کفش مردانه چرم به صورت مستقیم آغاز شده است.

فروش عمده کفش چرم مردانه تبریز

از انواع کفش مردانه بیشتر بدانید

از انواع کفش مردانه بیشتر بدانید کفش های مردانه به طور کلی در دسته های مختلفی قرار گرفته که البته بسیاری از افراد با آن آشنایی کامل ندارند. حال اگر بخواهیم تعدادی از انواع مختلف این کفش ها را بررسی کنیم می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • کفش آکسفورد: یکی از رسمی ترین کفش های مردانه کفش آکسفورد بوده که از محبوبیت زیادی برخوردار می باشد. آقایان شیک پوش که بخواهند بهترین نوع این کفش را خریدارای کنند بدون شک نوع چرم آن را انتخاب می کنند. استفاده از این نوع کفش تنها با شلوار پارچه ای مناسب است.
  • کفش دربی: یکی دیگر از انواع کفش های رسمی، کفش دربی بوده که دارای سر بایرک و پنچه کشیده می باشد. این نوع کفش نیز معمولا چرم و یا کتان بوده که استفاده از آن با شلوار های جین مناسب است.
  • کفش کالج: یکی از مدل های نام آشنا و معروف کفش مردانه، کفش کالج بوده که در هر دو دسته رسمی و غیر رسمی جا می گیرد. این نوع کفش دارای سگک یا بند کوچکی برای تزیین است.
  • کفش های بوت و چکمه: دیگر دسته کفش های مردانه، بوت ها و چکمه ها بوده که مخصوص فصل سرد سال می باشد. این نوع کفش اغلب از جنس چرم بوده به دلیل داشتن لبه های بلند، پا را در برابر سرما و رطوبت حفظ می کند.
  • کفش های صندل: و اما دیگر دسته از کفش های مردانه، صندل ها بوده که در دسته کفش های کاملا غیر رسمی قرار می گیرند. صندل ها نیز در طرح ها و رنگ های مختلف موجود هستند.

مرکز خرید بهترین کفش مردانه چرم اسپرت

مرکز خرید بهترین کفش مردانه چرم اسپرت علاوه بر آن چه در خصوص کفش های مردانه بیان شد لازم است بدانید یکی دیگر از انواع این کفش ها، کفش مردانه اسپرت است که از جنس های مختلفی تولید می شود. در این بین کفش مردانه چرم اسپرت امروزه بسیار پر طرفدار بوده زیرا علاوه بر جذابیتی که دارد کاملا با کیفیت و بادوام می باشد.

در مرکز خرید کفش مردانه چرم، مدل اسپرت آن در رنگ بندی متنوع و مدل های گوناگونی موجود بوده که با این حال خریداران عمده به راحتی می توانند اقدام به سفارش محصول کنند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.