آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

کارخانه دمپایی پلاستیکی زنانه

کارخانه دمپایی پلاستیکی زنانه یکی از مراکز عمده تولید دمپایی پلاستیکی باکیفیت در کشور می باشد. کارخانه تولید دمپایی پلاستیکی محصولات خود را به تمامی مراکز و فروشگاه های عرضه محصولات پلاستیکی روانه می کند، مدل های تولیدی این کارخانه زنانه، مردانه و بچگانه و در طرح های جلو بسته، ساده و بند انگشتی می باشند.

سفارش دهندگان محصولات پلاستیکی کارخانه تولید دمپایی علاوه بر مشتریان خانگی بسیاری از مکان های عمومی از جمله استخرها، آرایشگاه ها و سایر مکان ها که رعایت بهداشت در آنها حائز اهمیت است، می باشد.

کارخانه دمپایی پلاستیکی زنانه

ویژگی بارز دمپایی پلاستیکی زنانه چیست؟

ویژگی بارز دمپایی پلاستیکی زنانه چیست؟ از ویژگی های بارز دمپایی پلاستیکی زنانه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. سبک، نرم و راحت بودن و در عین حال زیبا
  2. عبور بهتر جریان هوا هنگام استفاده از دمپایی
  3. شست و شو سریع و آسان بعد از هر بار استفاده
  4. ستفاده به جای کفش هنگام رانندگی های طولانی
  5. ایجاد حس راحتی در پا بعد از پایان روز کاری
  6. استفاده از نوع طبی برای کاهش دردهای مربوط به پا

کارخانه تولید دمپایی پلاستیکی یکی از مکان های تولید و عرضه این محصول پر کاربرد در بازار می باشد. دمپایی از جمله وسایل لازم در هرخانه ای می باشد. در بسیاری از مکان های عمومی مانند آرایشگاه های مردانه و زنانه، استخرها، اردوگاه ها و در مکان هایی که رعایت بهداشت کف و محیط مهم می باشد، از دمپایی پلاستیکی استفاده می شود.

استفاده از مواد اولیه خام مرغوب و باکیفیت و تولید دمپایی های راحت و سبک از جنس پلاستیکی در داخل کشور طرفداران بسیار زیادی دارد. تولید دمپایی پلاستیکی یکی از مشاغل پربازده و با حاشیه سود خوب می باشد. به علت بازار تقاضای بالا یکی از خط تولیدات محصولات پلاستیکی مربوط به این محصول پرمصرف می باشد.

عرضه دمپایی پلاستیکی زنانه

عرضه دمپایی پلاستیکی زنانه توزیع و عرضه دمپایی پلاستیکی زنانه بعد از تولید، توسط کارخانجات و توزیع کنندگان عمده محصولات پلاستیکی انجام می شود. این محصول را در تمامی فروشگاه ها و مراکز عرضه محصولات پلاستیکی می توان در طرح ها و رنگ های متنوع و در سطوح قیمتی مختلف یافت کرد.

عرضه مستقیم و بدون واسطه از درب کارخانه بهترین راه عرضه در بازار می باشد. در این شیوه، عرضه بدون واسطه و به صورت مستقیم انجام می شود. عرضه غیر حضوری و اینترنتی نیز راه دیگر توزیع عمده محصولات پلاستیکی در بازار می باشد.

علاوه بر تولید و عرضه دمپایی پلاستیکی بسیاری از کارخانجات جنس حوله ای و پارچه ای آن را نیز در سبد تولیدات خود قرار می دهند. تولید کننده با در نظر گرفتن نیاز و سلیقه مصرف کننده اقدام به تولید مرغوب و باکیفیت از محصولات پلاستیکی می کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.