آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

تولید بهترین دمپایی استخری ژله ای

خریداران در هنگام انتخاب دمپایی استخری ژله ای مناسب تمامی ویژگی‌ ها و مشخصات هر یک از محصولات را در نظر می گیرند، بی شک می توان گفت دمپایی ژله ای یک نمونه از دمپایی های بسیار پرفروش و باکیفیت می باشد که در برابر استفاده طولانی مدت کیفیت خود را از دست نمی دهد. ما بزرگترین توزیع کننده انواع دمپایی های استخری به خصوص دمپایی ژله ای هستیم.

تولید بهترین دمپایی استخری ژله ای

ویژگی بارز دمپایی استخری ژله ای چیست؟

ویژگی بارز دمپایی استخری ژله ای چیست؟ اگر به جنس سازنده دمپایی های ژله‌ای دقت کنید متوجه ساختار منعطف و نرم آن می شوید پس از پوشیدن این دمپایی ها متوجه راحتی این محصول می شوند. به کارگیری ساختار ژله مانند این دمپایی ها باعث شده تا اغلب مردم برای مصارف روزانه خود از این دمپایی ها استفاده کنند، با چند ویژگی این محصولات آشنا شوید.

  1. این دمپایی ها در در دو مدل مات و شفاف تولید می شود، ساختار ژله ای این محصولات باعث شده تا در برابر کشش و پاره شدن مقاوم باشند، به همین دلیل طول عمر این دمپایی ها بسیار بیشتر از دمپایی های معمولی می باشد.
  2. جنس پلاستیک به کار برده شده در تولید این محصول کشسانی بالایی دارد.
  3. کف این محصولات به گونه ای طراحی شده تا فرد هنگام پوشیدن و راه رفتن سر نباشد. با توجه به اینکه این دمپایی ها برای زمین های خیس استفاده می شود دقت کردن به این موضوع اهمیت بالایی دارد.
  4. ویژگی ظاهری این دمپایی به شدت جذاب و منحصر به فرد می باشد این دمپایی ها در اکثر نقاط جهان طرفداران زیادی دارند و میزان فروش آن نسبت به دمپایی های ساده بسیار بالاتر است.

مرکز فروش دمپایی استخری ژله ای

مرکز فروش دمپایی استخری ژله ای بازار فروش انواع دمپایی استخری مرغوب در کشور ما و حتی بازار های خارجی بسیار داغ و پر رونق می باشد، زیرا این دمپایی ها از کیفیت بالایی برخوردار بوده و کاربرد فراوانی دارند مرکز فروش دمپایی ما با در نظر گرفتن سلیقه های مشتریان انواع دمپایی های جدید را به بازار عرضه می کند، ما بزرگترین مرکز تولید بهترین دمپایی را در ایران راه اندازی کرده ایم، هدف ما فروش محصولات زیر قیمت بازار می باشد.

مشتریان می توانند جهت سفارش دمپایی ژله ای در رنگ های گوناگون و اندازه های متفاوت به صورت عمده و بی واسطه با ما تماس حاصل نموده و ضمن دریافت مشاوره های تخصصی توسط کارشناسان اقدام به خریداری آنها نمایند و از آن ها در مکان های مختلف از جمله استخر ها استفاده کنند. در نظر داشته باشید شما در هیچ مرکز فروش دیگر دیگری قادر به تهیه این دمپایی های مرغوب با این قیمت های ارزان نخواهید بود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.