آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

کارخانه تولید دمپایی ایرانی

آیا کارخانجات معتبر تولیدی انواع دمپایی ایرانی را می شناسید؟ چگونه می توان با قیمت و کیفیت تضمین شده، بهترین دمپایی ایرانی را خریداری کرد؟
با توجه به نقش فزاینده ی کفش و دمپایی در حفظ سلامت پا به عنوان قلب دوم انسان ها، کمتر فردی وجود داشته که در هنگام خرید دمپایی یا کفش، کیفیت را فدای قیمت کرده باشند، مگر اینکه اطلاعی از کیفیت دمپایی خریداری شده نداشته و یا از واسطه ها خرید خود را صورت داده باشد.
در کشور ما، تولید کنندگان بنامی در حوزه تولید انواع بهترین دمپایی ایرانی وجود داشته اند که در این بین می توان به کارخانجات تولیدی دمپایی قم، دمپایی نیکتا، دمپایی تبریز، دمپایی اصفهان و دمپایی شیما، اشاره جدی داشت.
در اغلب این کارخانجات، با وجود تجهیزات روز دنیا و نیروی کاری با سابقه و متعهد؛ شاهد تولید بهترین و باکیفیت ترین مدل های دمپایی ایرانی بوده ایم که می توان به مدل های ذیل اشاره کرد:

  • دمپایی پلاستیکی
دمپایی ایرانی

  • دمپایی چرمی
دمپایی ایرانی

  • دمپایی حوله ای
دمپایی ایرانی

در این میان، دمپایی پلاستیکی و دمپایی چرمی، تقریبا در اغلب روزهای سال، نرخ فروش بالایی داشته و به همین سبب بیشتر از مدل های دیگر دمپایی، تولید و عرضه می گردند.
دمپایی پلاستیکی تولیدی کارخانجات معتبر، نرم، سبک و بهداشتی بوده و از کفی با جنس EVA، PU و PVC به تولید می رسد. این دمپایی در برابر دوام بالا و کیفیت خوبی که داشته، قیمت بسیار مناسبی را هم دارا می باشد.

دمپایی چرمی
، در مدل های زنانه و مردانه و حتی بچه گانه تولید شده است. از جمله مدل های پرفروش دمپایی چرم، می توان به دمپایی صندل، دمپایی طبی و دمپایی مجلسی اشاره کرد که از چرم طبیعی و یا مصنوعی با نرخ قیمت متفاوت تولید گردیده اند.

دمپایی ایرانی با قیمت کارخانه

حال فرصت آن به وجود آمده تا تمامی خریداران عمده و جزئی انواع دمپایی ایرانی بتوانند تنها با مراجعه به فروشگاه های آنلاین اینترنتی، سفارش خرید خود را با قیمت کارخانه ثبت کرده و از کیفیت و قیمت خرید خود راضی باشند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.