آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

قیمت دمپایی چرم طبیعی دست دوز

قیمت خرید بهترین، شیک ترین و بادوام ترین دمپایی های چرم طبیعی دست دوز در نمایندگی های فروش آنلاین دمپایی، قیمت مناسب برای تمامی اقشار جامعه است.
دمپایی چرم، با توجه به ظاهر شیک و دوام بالایی که داشته، تقریبا در تمامی ایام سال از مشتریان زیادی برخوردار می باشد و بنظر می رسد که برخی از مدل های این دمپایی به سبب استفاده در مکان های نیمه رسمی و رسمی تر، در فصل بهار و تابستان، نرخ فروش بیشتری را هم داشته اند.
دمپایی چرم از رویه چرم طبیعی یا مصنوعی و زیره محکم و طبی تولید می گردد که امروزه کیفیت نوع دست دوز آنها، به مراتب بیشتر از نوع ماشین دوز این دمپایی ها بوده است.
دمپایی چرم طبیعی دست دوز، عمدتا در مدل های زنانه و مردانه، روانه بازارهای فروش می گردد که برخی از این مدل ها عبارتند از:

  • دمپایی صندل چرم
قیمت دمپایی چرم

  • دمپایی مجلسی چرم
قیمت دمپایی چرم

  • دمپایی طبی چرم
قیمت دمپایی چرم

دمپایی صندل چرم، یکی از پرفروش ترین مدل های دمپایی مخصوص فصل تابستان است که می تواند با کمترین میزان تعریق پاها، بهترین گزینه برای روزهای داغ و پرحرارت تابستان باشد.
از طرفی دمپایی مجلسی چرم هم عمدتا در مدل های شیک و جذاب زنانه تولید شده و مناسب مجالس و مهمانی ها می باشد. این دمپایی در مدل های روفرشی و به صورت پاشنه دار و بدون پاشنه، مناسب تمامی سلیقه ها هم عرضه می گردد.

خرید انواع دمپایی چرم دست دوز

همانطور که متوجه شدید، کیفیت دمپایی چرم دست دوز سبب شده تا این دمپایی نرخ فروش خوبی را در میان مدل های دمپایی چرم داشته باشد، اما از این قضیه نمی توان چشم پوشی کرد که گاها نوسانات قیمت دمپایی چرم در بازار شهرهای گوناگون، دغدغه ی خرید مطمئن را برای خریداران به وجود آورده است.
پیشنهاد مشاورین فروش نمایندگی های معتبر، خرید بهترین کیفیت و قیمت از دمپایی چرم دست دوز، به روش اینترنتی می باشد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۳ / ۵٫ تعداد آرا: ۲

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.