آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

مرکز عرضه صندل تابستانی زنانه

صندل تابستانی زنانه به صورت عمده و کلی به فروش می‌رسد. مرکز عرضه صندل تابستانی زنانه این صندل را به سراسر کشور ارسال می‌کند. پخش و توزیع مرغوبترین نوع این صندل به سراسر کشور به صورت مستقیم توسطه تولید کننده ی معتبر آن انجام می‌شود. انواع مختلف این صندل ها را می‌توانید به صورت غیر حضوری و آنلاین سفارش دهید و سپس در مدت زمان کوتاهی در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید. این محصول از طریق همین مرکز با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به صورت مستقیم و بدون واسطه به فروش می‌رسد.

مرکز عرضه صندل تابستانی زنانه

دسته بندی صندل تابستانه زنانه براساس شکل

دسته بندی صندل تابستانه زنانه براساس شکل انواع مختلف صندل تابستانی زنانه تنوع بسیار زیادی در طرح و رنگ دارد این صندل ها در مدل های مختلف طراحی و ساخت شده و به بازار عرضه می‌شود. هر کدام از این صندل ها دارای جنس های متفاوتی می‌باشند که انتخاب و خرید آن بستگی به سلیقه مشتری دارد.

این محصول دارای شکل ظاهری بسیار زیبا و جذاب می‌باشند. این صندل ها انتخاب بسیار مناسبی برای فصل گرمای تابستان می‌باشند چون پا عرق نمی‌کند و بو نمی‌گیرد. ابن محصول انواع مختلفی از جمله بی پاشنه، پاشنه دار و… دارد که هر کدام در کیفیت های مختلف تولید می‌شوند.

این محصول جنس بسیار محکم و مقاومی دارد و به مدت طولانی می‌توانید از آن استفاده کنید و به راحتی کیفیت خود را از دست نمی‌دهد. صندل باکیفیت از بهترین متریال مواد اولیه درجه یک و مرغوب ساخته شده‌اند و مشتریان بی‌شماری را از اقصی نقاط کشور به خود اختصاص داده است.

انواع مختلف صندل ها دارای برند های مختلفی می‌باشند هنگام خرید به سراغ معروفترین برند این محصول بروید و با کیفیت تضمینی آن را تهیه و خریداری نمایید.

تولیدکنندگان صندل تابستانی زنانه

تولیدکنندگان صندل تابستانی زنانه تولید صندل زنانه در انواع مختلفی از طرح و رنگ انجام می‌شود. عرضه مستقیم صندل سبب کاهش قیمت ها شده و این محصول با کیفیت بالا به دست مشتریان و متقاضیان می‌رسد. تولیدکنندگان صندل تابستانی زنانه با توزیع و پخش عمده ی این محصول آن را به صورت مستقیم و با حذف واسطه ها به فروش می‌رسانند.

این صندل ها در بزرگترین و معتبرترین کارخانه ها با کیفیت عالی و استاندارد سازی شده تولید می‌کردند و در شهر ها و استان های مختلف کشور توزیع و پخش می‌شوند. تولید کنندگان این صندل با تولید مرغوبترین نوع این محصول و عرضه ی آن با قیمت ویژه و باورنکردنی مشتریان زیادی را از اقصی نقاط کشور مجذوب خود کرده‌اند.

این صندل درجه یک و ممتاز را می‌توانید با حذف واسطه های مختلف از تولید کننده ی اصلی و تخصصی آن تهیه و خریداری کنید و در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید.عرضهی صندل تابستانی به صورت عمده و کلی انجام می‌شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.