آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

صادرکنندگان صندل تابستانی مردانه

صادرکنندگان صندل تابستانی مردانه بهترین محصول روز را با کیفیت ممتاز به بازارهای داخلی و سراسر دنیا ارسال می کنند، این مرکز نازل ترین قیمت ها را برای مشتریان خود در نظر می گیرد، استفاده از این صندل های شیک بسیار رواج دارد، بهترین نوع صندل به صورت بسیار استاندارد و مورد تایید تولید شده و به دلیل کارایی فوق العاده بسیار مورد توجه بازارهای داخلی و خارجی قرار گرفته و فروش حداکثری دارد.

صادرکنندگان صندل تابستانی مردانه

مشخصات کامل صندل تابستانی

مشخصات کامل صندل تابستانی از جمله مشخصات کامل صندل تابستانی می توان موارد بی شماری را نام برد، انواع صندل تولیدی به دلیل جنس با کیفیت و درجه یک بسیار سبک و راحت و نرم می باشند و با پوشیدن آن ها احساس راحتی و آرامش می‌کنید، این صندل ها جنسی درجه یک و اصل دارند و هوا در آن ها به خوبی گردش کرده و از ایجاد تعریق و ایجاد انواع حساسیت ها و ایجاد بوی بد پا جلوگیری می کند.

مشخصه دیگر این صندل ها تنوع بالای آن ها می باشد که در انواع متنوع با طرح و رنگ های زیبا و جذاب مناسب سلیقه های مختلف می باشند، همچنین انواع سنین را پوشش داده و می توان صندل را با دیگر لباس‌ها، کیف و استایل خود ست نمود.

برای تولید این صندل ها از طراحانی خبره و بهترین دستگاه های دوزندگی روز بهره می‌برند و مشخصه دیگر آن ها دوام بالای صندل می باشد که در برابر شرایط مختلف انواع فشارها و آسیب ها دچار کهنگی و پارگی نشده و کیفیت اولیه خود را به خوبی حفظ می‌کند، کثیفی به خود نمی گیرند و به راحتی می‌توان آن ها را تمیز کرد.

صندل طی زمان های طولانی تغییر رنگ نداده و کیفیت و سایز آن ها تغییر نمی‌کند، هیچ وقت از مد نمی افتند، به دلیل اندازه استاندارد کفه و پاشنه صندل طی مسافت های طولانی پا را خسته نکرده و ایجاد هیچ دردی نمی کنند، به دلیل جنس عالی می‌توان در تمام فصول از آن ها استفاده نمود.

تولیدکننده صندل تابستانی مردانه

تولیدکننده صندل تابستانی مردانه تولیدکننده صندل تابستانی مردانه محصول را به روش های پیشرفته با بهترین متریال و مواد اولیه اصل تولید می کند، از بهترین دستگاه های پیشرفته استفاده کرده و با کیفیت ترین انواع صندل تولید می شود، از بهترین افراد مجرب و طراحان و سازندگان ماهر در این زمینه بهره می برند، محصول دارای مزیت های فوق العاده بوده و قیمت آن ارزان است که اینترنتی نیز به فروش می رسد.

این مرکز برای تولید صندل ابتکار و نوآوری را به کار برده و در این زمینه دانش فنی و علم تخصصی داشته و با در نظر گرفتن کیفیت، کارایی و دوام محصول بهترین انواع صندل باکیفیت و درجه یک را تولید می کند، عرضه بی واسطه صندل زنانه از شرکت تولیدی با قیمت کم انجام می شود.

محصول تضمینی به صورت عمده و جزئی با تخفیفات ویژه عرضه شده و فروش صندل در طرح و مدل های جدید و شیک به صورت حضوری یا اینترنتی انجام شده و می‌ توان از این طریق محصول را با کیفیت ممتاز و پایین ترین قیمت ها تهیه کرد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.