آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

مرکز خرید دمپایی ژله ای بچه گانه

دمپای ژله ای بچگانه،یکی از پرفروش ترین محصولاتی است که مورد استفاده بسیاری از مشتریان و افراد قرار میگیرد. به همین دلیل مرکز خرید دمپایی ژله ای بچه گانه بسیار زیادی در سراسر کشور ایجاد شده است تا بتواند نیاز مشتریان را بر طرف کند. این مراکز خرید با در نظر گرفتن نوع سلیقه مشتری، و نیاز متقاضی در تلاش هستند تا متنوع ترین و با کیفیت ترین دمپایی های ژله ای بچه گانه را به مشتریان خود عرضه کنند.

مرکز خرید دمپایی ژله ای بچه گانه

مشخصات دمپایی ژله ای بچه گانه

مشخصات دمپایی ژله ای بچه گانه آیا معیارها و مشخصات انتخاب دمپایی مناسب برای کودکان را میدانید؟ جالب است بدانید که، بیش از نصف دمپایی های موجود در بازار، برای کودکان زیر دو سال نامناسب هستند.

در روزهای گرم، همان‌طور که بزرگ‌ترها به پوشیدن صندل و دمپایی رو می آورند ، دوست دارند برای کودکان خود نیز از این نوع پوشش استفاده کنند.

به همین دلیل باید ویژگی ها و مشخصات زیادی را به عنوان معیار انتخاب خود در نظر بگیرند. دو مشخصه مهم دمپایی ژله ای بچه گانه عبارتند از؛

  • این دمپایی بسیار نرم،سبک،قابل انعطاف است.
  • کفی آن به گونه ای طراحی شده است که کمترین فشار را به کف پای کودکتان وارد میکند.
  • از لغزندگی کمتری برخوردار است یا در واقع میتوان گفت بصورت آجدار است.
  • زیره آن دارای ضخامت مناسب و عالی باشد همچنین خشک و تخت نباشد.
  • گاهی در پشت دمپایی بند های کشی قرار دارد تا برای استفاده کودک مناسب تر باشد.

مشخصات دمپایی ژله ای بچگانه بسیار زیاد و گسترده است، اما مهم ترین و قابل توجه ترین از مشخصات میتوان به ویژگی های کفی این نوع دمپایی اشاره کرد.

کفی داخل دمپایی باید بصورت طبی باشد. طبی بودن دمپایی ژله ای بچگانه، چون آناتومی متفاوتی که کف پای کودکان دارد لزوما مثل کفه دمپایی طبی بزرگسالان نمی باشد.

طراحان دمپایی ژله ای بچگانه امروزه تلاش فراوانی میکنند تا کفی کودکان را به گونه ای طراحی کنند که، کفی بسیار نرم و در این حال انعطاف پذیر و مستحکم باشد.

برای ساخت این نوع کفی دمپایی بچه گانه از مواد درجه یک مخصوصی استفاده میکنند که کفی دمپایی بتواند هم نرم بوده و هم انعطاف پذیری خاصی داشته باشد.

قیمت دمپایی ژله ای بچه گانه

قیمت دمپایی ژله ای بچه گانه در بازار به علت تنوع جنس و کیفیت های متفاوت دمپایی ژله ای بچگانه، این محصول قیمت های متفاوت و متنوعی دارد.

اما تولید کنندگان برای کاهش قیمت این نوع دمپایی پر طرفدار در تلاش هستند تا با افزایش تولید این نوع دمپایی، قیمت را کاهش و به حد معمول درآورند.

البته لازم به ذکر است بدانید که، قیمت دمپایی بچه گانه، بسیار مناسب و مقرون بصرفه است و میتوان برای کودکان و بچه ها به راحتی تهیه شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.