آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

فروش دمپایی بیمارستانی با کیفیت

همانطور که همه ما می دانیم دمپایی، یک وسیله ضروری برای هر فرد می باشد که کاملا شخصی است در بیمارستان ها، هر شخص از دمپایی مربوط به خود استفاده می کند و باید کاملا بهداشتی باشد. به همین علت، فروش دمپایی بیمارستانی با کیفیت در کارخانجات به تولید انبوه رسیده است و جنس این دمپایی ها از پلاستیک مرغوب و با دوام است.

انواع مختلف دمپایی بیمارستان: زنانه، مردانه، بچه گانه و دخترانه است. برای خرید انواع دمپایی ها به سایت ما مراجعه کنید و از تخفیف ویژه ما برخوردار شوید.

فروش دمپایی بیمارستانی با کیفیت

ویژگی دمپایی بیمارستانی با کیفیت

ویژگی دمپایی بیمارستانی با کیفیت ویژگی دمپایی با کیفیت اینگونه است که، سبک و قابل شستشو هستند، به راحتی بتوانیم میکروب و آلودگی سطح آن را تشخیص و ضد عفونی کرد. رنگ آن روشن باشد، از مواد پلاستیکی نو استفاده کرده باشند. ضد لغزش باشند و به هیچ عنوان پای افراد را ناراحت نکند

دو نوع دمپایی بیمارستانی وجود دارد: دمپایی جلو بسته، دپمایی جلو باز که هر دو را در بیمارستان ها استفاده می کنند. استفاده از دمپایی در بیمارستان ها الزامی است. و پرسنل ها و کارکنان نیز از دمپایی بهداشتی، در ساعات کاری استفاده می کنند.

دمپایی های بیمارستان در برندهای معتبر، و با بالاترین کیفیت تولید می شود و یکی از تجهیزات بیمارستان محسوب می شود. که حتما باید همه بیماران و کارکنان از آن استفاده کنند. دمپایی بیمارستان، چون به صورت مداوم از آن استفاده می شود تولید انبوه دارد و عمده ای به فروش می رسد. و در انواع مختلف و جنس های متنوع به فروش می رسد.

خرید عمده از دمپایی بیمارستان، می تواند سود بسیاری داشته باشد و به علت استفاده زیاد، در بیمارستان ها سفارش عمده ای می شود و بهتر است، برای خرید به نمایندگی فروش مراجعه کنید و با برندهای معتبر از این کالا برخوردار شوید. سفارش عمده ای شما از تخفیف ویژه برخوردار است و منفعت زیادی دارد.

مرکز پخش دمپایی بیمارستانی با کیفیت

مرکز پخش دمپایی بیمارستانی با کیفیت دمپایی، یک محصولی است که در جاهای مختلف پوشیده می شود و از پا در برابر صدمات، محافظت می کند. بسیاری از محصولات در بیمارستان ها استفاده می شود که دمپایی نیز از جمله آن محصولات است. پخش دمپایی بیمارستانی، با بهترین مواد اولیه تولید می شود و به سراسر کشور و بازار فروش ارسال می شود.

این محصول در سراسر کشور از نمایندگی فروش برخوردار است و به صورت عمده و با کیفیت عرضه می کند. و خرید عمده، یکی از روش هایی است که به خریدار کمک می کند تا سود بیشتری بدست بیاورد. و از تخفیف ویژه آن برخوردار شود. برای خرید به سایت ما مراجعه کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.