آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

مرجع خرید دمپایی طبی بیمارستانی

تولیدکنندگان انواع کفش و دمپایی طبی، دمپایی طبی بیمارستانی را متناسب با استاندارد های مشخصی که طبق علم ارگونومی مشخص می گردد، را تولید نموده اند و از طریق کالا پزشکی‌ ها، داروخانه ها و فروشگاه های عرضه انواع تجهیزات طبی و دمپایی فروشی ها، عرضه می گردد و به فروش می رسد. برای خرید این دمپایی کاملا استاندارد می توان به یکی از این مراکز فروش مراجعه کرد و آن را با قیمت مناسبی خریداری کرد.

مرجع خرید دمپایی طبی بیمارستانی

چند کاربرد دمپایی طبی بیمارستانی

چند کاربرد دمپایی طبی بیمارستانی از آنجایی که استفاده از کفش و دمپایی غیر استاندارد، عوارض جبران ناپذیری را برای بدن به وجود می آورد و باعث آسیب رسیدن به مفاصل، استخوان ها و اعصاب سیاتیک می شود.

تولیدکنندگان محصولات طبی برای رفع این مشکلات کفش و دمپایی طبی را طراحی و تولید نموده اند. دمپایی طبی را که معمولا یک دمپایی سفید رنگ هستند و بر روی جعبه و یا تخت دمپایی، طبی بودن آن حک شده است.

دمپایی های طبی کاربرد متنوعی دارند، که به دلیل ویژگی های خاصی است که تولیدکنندگان در هنگام طراحی آن در نظر گرفته اند.

کاربردهای دمپایی طبی:

  • وزن سبکی دارند، افراد سالمند و بیمارانی که توانایی بدنی زیادی ندارند، به عنوان یک دمپایی سبک، از آن استفاده می نمایند.
  • افرادی شاغل مانند کارکنان بیمارستان ها که مدت زیادی را مجبورند کفش بپوشند و در محیط کارشان تردد کنند، می توانند به عنوان یک پاپوش راحت و استاندارد آن را استفاده نمایند.
  • بعضی افراد که به سلامت بدن خود اهمیت می دهند به منظور حفظ سلامت بدن و پیشگیری مرتب از آن استفاده می نمایند.
  • در محیط هایی که نیاز است بهداشت محیط کاملا رعایت گردد، از این دمپایی ها به دلیل رنگ سفیدی که دارند به فراوانی استفاده می نمایند، زیرا به وضوح آلودگی های سطح خود را نشان‌ می دهند.
  • هدیه مناسبی برای پدرها و مادرها می باشد تا به راحتی از آن یه جای دمپایی معمولی استفاده نمایند و فرهنگ استفاده از وسایل و تجهیزات شخصی استاندارد رایج گردد.

مرکز پخش دمپایی طبی بیمارستانی

مرکز پخش دمپایی طبی بیمارستانی دمپایی های طبی به میزان انبوه توسط تولیدکنندگان تولید می گردد و از طریق نمایندگی های عرضه کننده کفش و دمپایی طبی و یا از طریق فروشگاه های فروشِ انواع دمپایی، به فروش می رسد.

افراد می توانند به این مراکز به عنوان عمده فروشی دمپایی طبی، مراجعه کنند و سایز و مدل مورد نظر و مناسب پای خود را با قیمتی مناسب خریداری کنند.

اگر به مراکز پخش دست ندارید، می توانید از طریق وبسایت های فروش آنلاین لوازم کالا پزشکي و فروش کفش و دمپایی طبی، مراجعه کنید و دمپایی مورد نظر خود را با قیمت مناسب سفارش دهید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.