آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

فروش عمده دمپایی مردانه طبی

دمپایی مردانه طبی به صورت استاندارد در حال حاضر تولید می گردد که البته کیفیت جنس رویه، کفی و زیره آن بی نظیر می باشد، همچنین نرمی خاصی داشته که بیشتر برای همه افراد به خصوص آنان که از بیماری های گوناگون ناحیه پا و عضلات رنج می برند توصیه می شود، اما اگر به دنبال خرید عمده هستید می توانید به مرکز توزیع بی واسطه دمپایی مراجعه کرده و آنها را که با قیمت خوبی به فروش می رسند سفارش دهید، البته می شود دمپایی دخترانه را هم از عرضه کننده تهیه نمود.

فروش عمده دمپایی مردانه طبی

دلایل مصرف دمپایی مردانه طبی

دلایل مصرف دمپایی مردانه طبی مدل های خاصی از دمپایی برای مردان امروزه تولید می گردند که به طبی معروف هستند، آنها را با جنس رویه چرم مصنوعی و طبیعی، زیره هایی با متریال درجه یک و همینطور داشتن کفی های استاندارد می سازند، این نوع کالاها شکل ظاهری خاصی داشته و اندکی پهن و بلندتر از نمونه های دیگر به نظر می رسند، ولی شاید بپرسید که چرا باید از این محصول استفاده کرد؟ دلایل مصرف را در زیر بر می‌ شماریم:

  • برای افرادی که به بیماری خار پاشنه مبتلا هستند و در این ناحیه احساس درد می‌ کنند بسیار موثر بوده و باعث بهبود و کاهش درد می شود.
  • آن عده از افرادی که قوس درونی پای آنها زیاد بوده و یا این که به اصطلاح کف پای شا‌ن صاف است، باید از این دمپایی ها استفاده کنند.
  • سبب می گردد تا جریان خون به خوبی صورت گرفته و به این صورت روی رگ های عصبی تاثیر مثبت می گذارد.
  • حتی برای کسانی که از بیماری دیابت رنج می برند، پوشیدن آنان را به شدت توصیه می کنند.

مراکز تولید دمپایی مردانه طبی

مراکز تولید دمپایی مردانه طبی دمپایی مردانه طبی را مراکز تولید با روش های قدیمی که همه امور با دست انجام می شود و همینطور امروزی و به وسیله دستگاه های گوناگون می سازند، شیوه کار هم به نحوی بوده که ابتدا جنس رویه را می دوزند و این کار با برش زدن چرم ها از روی الگو انجام پذیر است، بعداً که رویه آماده شد آن را روی قالب های مختلف می کشند و سپس زیره به آن اضافه می گردد.

در بخش پایانی، نقص های گوناگون گرفته می شود؛ مثلاً اگر نخ اضافه وجود داشته باشد شمع سوزی می گردد، اضافات از بین می روند، سگک و یا کفی ها نصب شده و در آخر رنگ آمیزی و مرحله بسته بندی صورت می گیرد؛ باید بگوییم که بهترین مرکز فروش به صورت عمده به ارائه چنین دمپایی هایی در رنگ، مدل و اندازه های مختلف می پردازد و آنان را با نرخ خوب و آنلاین عرضه می دارد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.