آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

قیمت صندل طبی پسرانه

دمپایی های طبی پسرانه بسبار بادوام و با کیفیت می باشند که پوششی مناسب برای پا می باشد و طرفداران زیادی را دارد و بازار پرفروشی نیز به همراه دارد، قیمت صندل طبی پسرانه بسته به نوع جنس آن می باشد وقیمت های مختلفی دارد و در این قسمت نمی توان قیمت مشخصی برای آن بیان کرد، اما از طریق سایت های مجازی می توانید با فروشندگان این محصول در ارتباط باشید و از قیمت این دمپایی طبی به صورت دقیق آگاه شوید و سپس به خرید خود اقدام کنید.

قیمت صندل طبی پسرانه

مشخصات صندل طبی پسرانه

مشخصات صندل طبی پسرانه ازمشخصات صندل طبی پسرانه می توان به چند مورد اشاره کرد، این نوع صندل بسیار شیک و با کیفیت می باشند ودر انواع مدل و رنگ بندی و سایز های متفاوت تولید می شوند و دارای کفه استاندارد و پاشنه آن بین ۲ الی۳ سانتیمتر می باشد و هیچ گونه عوارضی برای پا و کمر ندارد و بسیار مناسب برای پیاده روی و ورزش کردن می باشد.

این صندلی ها طوری طراحی می شوند که هوا در داخل آنها گردش داردو مانع از بد بو شدن پا و عرق کردن پا می شود و مانع از خار پاشنه و قارچ پوستی پا می شود و کفه آن مناسب با قوس پا می و تمام کف پا را پوشش می دهد باشد و پا در آن خسته نمی شود .

و در مدل های انگشتی و جلو باز و جلو بسته تولید می شود و با سلیقه های افراد سازگار است و پوشیدن آن استایل خوبی را به افراد می دهد و با لایه پارچه ای که دارد از عرق سوز شدن پا می شود و بسیار مناسب برای فصل تابستان می باشند.

از مزایای دمپایی طبی این است که به علت کفه استانداردی که دارد باعث می سود درد پا و کمر کاهش یابد وبه جریان خون در بدن کمک می کند و پوشیدن آن برای دردهای عصب دیابتی موثر می باشد و به مدت طولانی می توان با آن پیاده روی کرد، بنابراین بهترین خرید برای شما صندل ها می باشند که باعث راحتی پای شما می شوند.

فروشنده صندل طبی پسرانه

فروشنده صندل طبی پسرانه فروشنده صندل پسرانه طبی در تلاش هستند که این محصول را به صورت راحت در اختیار مشتریان قرار دهند واین محصول را از طریق سایت های اینترنتی برای عموم به نمایش می گذارند و مصرف کننده با مراجعه به این سایت می تواند محصول خود را انتخاب کند و به صورت عمده این محصول را سفارش دهد و فروشنده دمپایی خود را با قیمت کمتر و به صورت مستقیم و بدون واسطه تحویل مشتری می دهند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.