آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

سفارش دمپایی بیمارستانی عمده

دمپایی عمده بیمارستانی بسیار باکیفیت هستند و جنس مرغوب و با دوامی دارند و در پا راحت هستند به دلیل متقاضیان زیاد تولید آن به صورت انبوه است و بازار پر فروشی دارد، سفارش دمپایی بیمارستانی عمده به صورت حضوری و اینترنتی می باشد که روش اینترنتی ان گزینه مناسبی می باشد و به صورت مستقیم و بدون هزینه حمل و نقل می باشد و اگر به صورت عمده سفارش داده شود قیمت آن برای خریدار کمتر از بازار حساب می شود.

سفارش دمپایی بیمارستانی عمده

انواع مدل های دمپایی بیمارستانی

انواع مدل های دمپایی بیمارستانی دمپایی های بیمارستانی از بهترین مواد اولیه در ساخت آنها استفاده می شود و در انواع رنگ بندی و مدل های زنانه و مردانه و بچگانه و دارای سایز بندی هستند و جنس محکمی دارند و طول عمر زیادی دارند ، و داری جنس سبک و نرمی هستند.

از انواع مدل های دمپایی بیمارستانی می توان به ، دمپایی های طبی ،دمپایی های یک بار مصرف بیمارستانی، دمپایی پلاستیکی بیمارستانی اشاره کرد که هر کدام دارای ویژگی های خاص خود هستند و در مدل های جلو باز و جلو بسته تولید می شوند‌.

بهترین نوع آن دمپایی طبی می باشد که برای تمام پرسنل بیمارستان و هم بیماران کاربرد دارد و جنس آن بسیار نرم و انعطاف پذیر است و پا در آن خسته نمی شود و عرق نمی کند و هیچ گونه عوارضی برای پا و کمر ندارد و به صورت استاندارد تولید می شود.

دمپایی های پلاستیکی بیشتر برای بیماران کاربرد دارد و هنگام آلوده شدن می توان آن را تعویض کرد و آن را شست و شو داد و ضد عفونی کرد و بعد دوباره استفاده نمود، بعض از بیماران هم بعد از مرخص شدن آن را در سطل آشغال می اندازند و دیگر مصرف نمی کنند و قیمت ارزانتری نسبت به نوع طبی نیز دارند.

از دمپایی های یک بار مصرف هم برای داخل اتاق های رادیو لوژی استفاده می شود و بسیار راحت و سبک هستند و پوشیدن آن به مدت طولانی به پا فشار نمی آورد و جنس این دمپایی از پارچه اسپان باند است و خنک می باشد و مانع از عارضه های پوستی برای پا می شود‌.

توزیع دمپایی بیمارستانی عمده

توزیع دمپایی بیمارستانی عمده توزیع دمپایی عمده بیمارستانی به صورت کلی و جزئی و در انواع مختلف و تنوع رنگ بندی می باشد و توسط افراد توزیع کننده به صورت حضوری و اینترنتی در اختیار مشتریان قرار می گیرد که بهترین روش برای توزیع دمپایی های بیمارستان روش اینترنتی است .

قیمت دمپایی های بیمارستانی عمده درب کارخانه ارزان تر از بازار می باشد چون واسطه ای در کار نیست و اگر بخواهیم این دمپایی ها را به صورت عمده خریداری کنیم باید از طریق سایت اینترنتی اقدام کنیم و سفارش خود را به صورت تک و عمده ثبت کنیم و تحویل بگیریم.

خرید و فروش دمپاییهای بیمارستانی در سطح کشور توسط سایت های اینترنی امکان پذیر می باشد و فروشنده محصول خود را در این سایت با تمام مشخصات معرفی می کند و خریدار می تواند محصول خود را انتخاب کند و سفارش خوددرا به صورت عمده ثبت کند در این صورت خریدی مستقیم و بدون واسطه و با هزینه کمتر از بازار انجام می شود و تحویل مشتری داده می شود .

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.