آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

قیمت صندل تابستانی دخترانه

قیمت صندل تابستانی دخترانه بسیار مناسب می باشد این کفش بی نظیر در عین حال که بسیار خنک و راحت می باشد بهترین و راحت ترین صندل برای فصل گرم تابستان است و این نمایندگی بهترین و متنوع ترین نوع این محصول را به شما خوبان ارائه می دهد. شما می توانید این محصول را با قیمت مناسب و کیفیت بالا در سایت مربوط به آن خریداری کنید و از آن در فصل گرم سال لذت ببرید.

قیمت صندل تابستانی دخترانه

صندل تابستانی چه مشخصاتی دارد؟

صندل تابستانی چه مشخصاتی دارد؟ بهترین و مرغوب ترین و با کیفیت ترین کفش ه‍ای که مناسب با هوای گرم و داغ تابستانی است و پا ها را خنک نگه می دارد که از عرق کردن پا جلو گیری می کند همین صندل تابستانی است که دارای طرح ها و مدل های بسیاری است و دارای مشخصات زیادی است که ما در اینجا به این موضوع می پردازیم.

  1. این محصولات از استاندار مناسبی برخوردار است که با پوشیدن آن پا بسیار احساس راحتی می کند و حالت خستگی پیدا نمی کند، افراد دچار پا درد و کمر درد نمی شوند و به راحتی می توانند مسافت زیادی را با این محصول پیاده طی کنند. بدون ایجاد تاول و زخم شدن پشت پا ها از این محصول در پیاده روی های طولانی استفاده کنند.
  2. این محصول دارای قالب بندی مناسبی است و با در نظر داشتن این موضوع که پاها در روزهای گرم کمی بزرگ تر از اندازه معمولی می شوند، از سایز مناسبی استفاده کنند چون که بزرگ بودن این صندل ها پا را خسته می کند و کوچک بودن آن سلامتی افراد را به خطر می اندازد.
  3. صندل تابستانی دارای انعطاف خوبی است که از قسمت های مختلف پا مراقبت می کند و از لحاظ ظاهری بسیار شیک و با کلاس است.
  4. صندل تابستانی مناسب برای افراد که دارای قد کوتاه هستند بسیار مناسب است که بر خلاف کفش های پاشنه بلند بسیار راحت و خوب است.
  5. این محصول طوری طراحی شده است که مناسب فصل گرم تابستان است و با گردش هوا در آن باعث عرق کردن پا نمی شود و از بو گرفتن پا جلوگیری می کند.

توزیع صندل تابستانی دخترانه

توزیع صندل تابستانی دخترانه صندل تابستانی دخترانه امروزه در جنس های مختلف و با پاشنه های ژله ای، چوبی و حصیری از جدیدترین مدل های پرتقاضا می باشند که عموما دارای کیفیت و قیمت های مختلفی هستند‌.

نمایندگی توزیع صندل تابستانه دخترانه عموما محصولات متنوع را به صورت عمده خریداری نموده و در مراکز فروش مشخص به صورت تکی ارائه می نمایند.

تولید کنندگان عموما بهترین کیفیت های این محصول را برای صادرات در نظر می گیرند.

این محصول در انواع سایز ها و در مدل های مختلف مطابق با همه سلایق در جنس های ورنی، چرمی، حصیری و … تولید می شوند. قیمت این محصولات با توجه به کیفیت، مدل و برند تولیدی متفاوت می باشد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.