آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

خرید انواع چکمه مردانه کارگری

چکمه پلاستیکی پوششی برای پا است که به سبب محافظت از پا در شرایطی ناهموار و یا مصون ماندن پا از مواد کثیف و شیمیایی استفاده می شود

چکمه مردانه کارگری به عنوان یکی از مهم ترین تجهیزاتی می باشد که در کار و فعالیت های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد و امروزه مراکز تولیدی زیادی مشغول تولید و توزیع این محصول در سراسر کشور هستند، لذا خریداران می توانند با مراجعه به نمایندگی ها یا مراکز تولیدی آن ها را خریداری کنند.

خرید انواع چکمه مردانه کارگری

نکات مهم در تهیه انواع چکمه مردانه کارگری

نکات مهم در تهیه انواع چکمه مردانه کارگری قبل از خرید چکمه و کفش مناسب باید نکات مهمی در نظر داشته باشیم که بتوانیم کفش مناسب با کیفیت و ایمنی بالا داشته باشیم و هنگام خرید انواع چکمه باید به دنبال چکمه ای بگردیم که دارای زیره و رویه مناسب،نسوز و عایق برق و آب و ضد مواد خورنده و ضد اسید باشد. چکمه های خوب و دارای ایمنی بالا، ولتاژ های نسبتا زیاد برق را تحمل می کند.

برای خرید کفش باید به برگه ی تاییدیه کفش توجه داشت که نکات مهمی چون نوع کفش،کارخانه سازنده، مدل،تاریخ ساخت زمان تست و سایر مشخصات فنی و عکس کفش در آن اشاره شده است.

این نوع چکمه در قسمت مچ و ساق قالبی آزاد و راحت دارد و رویه و زیره این نوع چکمه از جنس PVC و دیوی و رنگ رویه سفید رنگ است و جنس زیره از پی وی سی مواد تو آبی رنگ می باشد و دارای وزن مناسب نیز هستند که به راحتی می تواند حمل شود. چکمه ها جهت انجام امور مربوط به مرغداری ، کارخانه های صنعتی ، باغبانی ها ، کشتارگاه ها ، آشپزخانه ها ، دامداری و دامپروری ها و بسیاری از مکان های مختلف دیگر قابل استفاده می باشد.

فروش بهترین چکمه مردانه کارگری

فروش بهترین چکمه مردانه کارگری خرید و فروش بهترین چکمه کارگری درجه یک با تضمین کیفیت کالا و ماندگاری و ایمنی بالای آن توسط تولیدی ها و کارخانجات ساخت این محصول انجام می پذیرد.

تهیه بهترین چکمه ها یکی از ملزومات هر کارگاه و کارخانه ای است، برای خرید و فروش این نوع چکمه ها می توان به فروشگاه ها و نمایندگی های معتبر مراجعه کرد. فروشگاه های آنلاین با برندهای معتبر نیز آماده پاسخگویی مشتریان و متقاضیان خود جهت سفارشات و خرید چکمه ها چه از لحاظ کمی و چه از لحاظ کیفی می باشند.

یکی از بهترین چکمه ها، چکمه کار ساق بلند است که دارای ویژگی مقاومت در برابر نفوذ مایعات می باشد. استفاده از لاستیک جهت ساخت این نوع چکمه موجب شده که مزیت انعطاف پذیری بالا به آن اضافه شود که این موضوع سبب می شود فرد در حین کار راحت باشد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.