آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

قیمت دمپایی پلاستیکی هتلی درب کارخانه

هتل جز محیط های پر رفت و آمد است که هر روزه به استقبال مهمانان زیادی می رود. در این محیط لوازم زیادی به صورت کاملا بهداشتی و استریل استفاده می شود که مهمترین آنها دمپایی پلاستیکی هتلی است. این دمپایی در طرح و رنگ و سایزهای مختلف تولید می شود و توانسته هر سلیقه ای را به خوبی پوشش دهد. قیمت این دمپایی درب کارخانه بسیار مناسب و مقرون بصرفه است و افراد می توانند ان را از این سایت خریداری کند. 

قیمت دمپایی پلاستیکی هتلی درب کارخانه

پرطرفدار ترین مدل های دمپایی خانگی

پرطرفدار ترین مدل های دمپایی خانگی این دمپایی یکبار مصرف دارای مدل های مختلف بوده که برخی خانگی هستند و برخی دیگر برای محیط بیرون از منزل هم کاربرد دارند. نمونه های هتلی به دلیل وزن سبک و طراحی بالا جز پر طرفدارترین ها بوده و توانسته رضایت مصرف کنندگان را به خوبی پاسخ دهد. این محصول قابل شست و شو می باشد و زنگ ثابتی هم دارد. 

مدل های خانگی به صورت تابستانه و زمستانه هستند. برخی جلوباز و برخی دیگر بصورت جلو بسته تولید می شوند که هر کدام مصارف مختص به خود را دارند. این لوازم شخصی در محیط های مرطوب چون سرویس بهداشتی و حمام هم کاربرد دارند. انعطاف پذیری آنها زیاد است و فرد دچار لیز خوردگی نمی شود. 

مدل های پر طرفدار دارای تزیینات زیبایی هستند و برای مهمانی ها و مجالس مختلف نیز قابل مصرف می باشند آنها با هر پوششی ست می شوند و به دلیل نرم و راحت بودن پا را تحت فشار قرار نمی دهد. 

بهترین قیمت دمپایی پلاستیکی هتلی در بازار

بهترین قیمت دمپایی پلاستیکی هتلی در بازار بهترین قیمت دمپایی پلاستیکی در فرآیند تولید و بر اساس معیارهایی چون کیفیت و سایز و برند مشخص و بر روی بسته بندی درج می شود تا مشتری بتواند با اطلاع از آخرین قیمت خرید خود را انجام دهد. حتی هزینه های جانبی حمل و نقل و موارد دیگر نیز در تعیین قیمت این کالا نقش دارند. برای تهیه لیست قیمت در ایران راه های مختلفی وجود دارد که سریع ترین و آسان ترین راه آن رجوع به سایت های اینترنتی فروش این لوازم بهداشتی و شخصی می باشد.

آخرین تغییرات قیمت در بازار بر طبق لیست هایی تعیین می گردد که مشتریانی که قصد خرید محصولات را دارند می توانند با استفاده از این خدمات خریدی مطلوب را انجام دهند. قیمت محصولات در خطوط تولیدی شرکت ها بر اساس ویژگی هایی که دارند تعیین می گردد که از مهم ترین عوامل روش عرضه محصولات است. عرضه به صورت عمده و جینی را با نرخ ارزان تری نسبت به نمونه های بسته بندی در دسترس خریداران قرار می دهد که همین امر خود دلیلی بر استقبال مشتریان از این شیوه عرضه می شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.