آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

خرید صندل دخترانه تابستانی با قیمت روز

صندل نوعی کفش بسیار جذاب و زیبا است که سالانه مدل های بسیار جدیدی از سوی شرکت های تولیدی برای ان ارائه می شود. صندل تابستانی مزایای زیادی دارد که در ادامه به آنها پرداخته می شود. خرید صندل دخترانه تابستانی با قیمت روز از طریق نمایندگی رسمی امکان پذیر می باشد. مشتریان در سراسر کشور می توانند این محصول را به صورت عمده و نازلترین نرخ به صورت اینترنتی سفارش دهند.

خرید صندل دخترانه تابستانی با قیمت روز

جدیدترین مدل های صندل دخترانه

جدیدترین مدل های صندل دخترانه صندل دخترانه دارای ظرافت و جذابیت بسیار زیادی است که به طور معمول در روزهای گرم تابستان به کار می روند. از جدیدترین مدل های این حصول می توان موارد زیر را نام برد:

  • صندل دخترانه گلادیاتور
  • صندل دخترانه لا انگشتی
  • صندل دخترانه لژدار
  • صندل دخترانه فانتزی
  • صندل دخترانه بندی
  • پاشنه دخترانه بلند
  • صندل دخترانه پاشنه کوتاه

صندل روفرشی زنانه دارای جنس بسیار خنک و مطلوب می باشد که از گرمای پاها جلوگیری نموده و موجب تنفس آن می شوند. این صندل ها ابعاد و رنگ های بسیار زیبا و متنوعی دارد که انتخابات زیادی برای مصرف کنندگان به وجود آورده است.

از مزایای این محصول می توان به عدم محدودیت مکانی اشاره نمود چرا که در تمام محل ها به کار می رود. این صندل ها بهترین گزینه برای پیاده روی در ساحل و اماکن تفریحی می باشند. 

از دیگر ویژگی های این محصول قابلیت ست کردن آن با انواع پوشاک و اکسسوری می باشد.

قیمت عرضه مستقیم صندل دخترانه تابستانی

قیمت عرضه مستقیم صندل دخترانه تابستانی

عوامل بسیار متعددی در قیمت‌ گذاری صندل دخترانه تابستانی دخیل هستند که از سوی شرکت ‌های سازنده انتخاب شده‌ اند. کیفیت، نام برند، نوع فروش، نوع بسته بندی و… از مهم ترین عواملی هستند که میزان نرخ نهایی این کالا را تعیین می‌کنند.

قیمت‌ عرضه مستقیم این محصول دارای نوسان‌ های مختلفی شده و به صورت روزانه و هفتگی تغییر می‌ کنند. این قیمت ‌ها ثابت نیست و می‌ توان برای اطلاع از جدیدترین نرخ ها با کارشناسان فروش در این مرکز ارتباط برقرار نمود. پس از دریافت قیمت ها می توانید کالا در نظر گرفته شده را جهت سفارش با استفاده از شماره های زیر با فروشندگان مطرح نمایید.

اگر انواع این محصول را به صورت عمده و کلی خریداری نمود می توان هزینه ‌های آن را کاهش داد و به سود خوبی دست یافت و علاوه بر آن می توان زمان را به بهترین نحو صرفه جویی نمود. همچنین با خرید مستقیم هزینه های آن بیش از پیش کاهش می یابد.

این کالا را می ‌توان با قیمت درب کارخانه در اختیار داشت. با خرید از مرکز غیر حضوری می توان به مقایسه نرخ بازار حضوری پرداخت و اختلافات آن را به راحتی متوجه شد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.