آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

قیمت دمپایی بیمارستانی ارزان

دمپایی بیمارستانی ارزان که از سوی تولیدکنندگان به صورت انبوه تولید می ‌شود و بیشتر برای بیمارستان ها خریداری می‌ شود دارای قیمت های مختلف می باشد. افرادی که قصد استعلام قیمت این کالا را دارند می‌توانند برای به دست آوردن لیست قیمت این کالا به وب سایت این مجموعه فروش مراجعه نمایند. این نمایندگی که خود از نمایندگی ‌های برتر فروش انواع دمپایی می باشد دمپایی های بیمارستانی را در طرح ها، رنگ ها و کیفیت های گوناگون دارا می باشد که خریداران می‌توانند پس از مراجعه به این مرکز محصولات مورد نظر را در تنوع بالا از لحاظ سایز، رنگ و طرح خریداری نمایند.

قیمت دمپایی بیمارستانی ارزان

آنچه باید درباره دمپایی بیمارستانی بدانیم

آنچه باید درباره  دمپایی بیمارستانی بدانیم دمپایی بیمارستانی که از جمله دمپایی های پر فروش در بازار داخلی می باشد از خصوصیات منحصر به فردی برخوردار است، به همین خاطر هم در بیمارستان ها استفاده های بسیاری دارد و مورد توجه بیشتر کادر درمان قرار گرفته است. این کالا از معروف‌ترین دمپایی های موجود در بازار می باشد بسیار نرم بوده و جنسی با قابلیت انعطاف پذیری بالا دارد.

این کالا قابلیت شستشو با مواد ضدعفونی کننده دارد که به راحتی تمیز می شوند. این کالاها با دارا بودن پاشنه استاندارد در طولانی مدت موجب کمردرد نمی گردد. از مهمترین خصوصیات این محصول این است که دارای منافذی می باشد که جریان هوا را به خوبی انتقال داده و موجب پیشگیری از عرق کردن پا می‌ شود.

این دمپایی ها خاصیت آنتی باکتریال داشته و موجب دفع باکتری ها از روی خود می گردند به همین دلیل هم جزو بهداشتی ترین و استریل شده ترین دمپایی ها برای استفاده در فضاهای بیمارستانی و یا اتاق های عمل می باشند که توسط کادر درمان مورد استفاده قرار می گیرند.

توزیع عمده دمپایی بیمارستانی ارزان

توزیع عمده دمپایی بیمارستانی ارزان توزیع عمده انواع دمپایی استخری با کیفیت و دمپایی دخترانه توسط این توزیع‌کننده موجب دسترسی راحت خریداران برای تهیه انواع دمپایی شده است. از جمله دمپایی های موجود در این مرکز توزیع باید به دمپایی بیمارستانی اشاره نمود که بیشترین میزان تقاضا را برای خرید دارد.

دمپایی های بیمارستانی که در محیط بیمارستان مورد استفاده قرار می‌گیرند کاملا استریل شده و آنتی باکتریال هستند که با استفاده از پلاستیک های محبوب تولید می ‌شوند و لطافت بالایی دارند به همین دلیل هم بیشتر ارگان‌های دولتی خواهان خرید این کالا می باشند.

به دلیل تولید انواع دمپایی بیمارستانی ارزان صادرات آن ها نیز با رونق بالای همراه شده است. شرکت‌ های تجاری که در زمینه تجارت انواع دمپایی و کفش فعالیت می نمایند، دمپایی پلاستیکی را به صورت انبوه به بازارهای جهانی صادر می‌ نماید و از طریق صادرات این کالا موجب ارزآوری برای کشور گردیده اند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.