آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

سفارش دمپایی روفرشی زنانه

دمپایی روفرشی زنانه انتخاب هوشمندانه ای برای جلوگیری از آسیب دیدن کف پای شما است. این نوع دمپایی مدل های مختلفی دارند که بهترین آنها با مواد اولیه مرغوب و درجه یک طراحی و تولید می شوند. سفارش مستقیم دمپایی متناسب با نیاز بازار برای فروشندگان مزیت هایی را به همراه دارد که در نهایت منجر به افزایش حاشیه سود می شود.

سفارش دمپایی روفرشی زنانه

دلایل استفاده از دمپایی روفرشی

دلایل استفاده از دمپایی روفرشی امروزه کف خانه های مسکونی با انواع فرش، سرامیک و پارکت پوشانده می شوند که هر کدام مزیت های خاص خود را دارند. در این بین راه رفتن مداوم برای ساعت های متمادی بر روی فرش یا پارکت موجب آسیب های جدی در طولانی مدت می شود که عده ای آن را نادیده می گیرند. به همین علت همراه توصیه می شود از دمپایی های راحتی روفرشی جهت جلوگیری از ابتلا به برخی بیماری های پوستی استفاده شود.

پوشیدن دمپایی روفرشی از خشک شدن پوست کف پا و ایجاد ترک های ناشی از آن جلوگیری می کند. همچنین برخی از فرش ها دارای پرزهای طبیعی هستند که گاهاً سبب ایجاد حساسیت پوستی می شود. برای عدم ابتلا به حساسیت می توانید یک جفت دمپایی روفرشی با کفی طبی بپوشید. یکی دیگر از دلایل استفاده از دمپایی طبی، عدم ایجاد فشار حداکثری بر روی ستون فقرات است.

خانم های خانه دار به علت فعالیت مستمر در خانه و ایستادن های طولانی مدت معمولاً به بیماری هایی نظیر واریس و دیسک کمر مبتلا می شوند. برای به تاخیر انداختن ابتلا به این امراض می توانید از دمپایی های طبی و استاندارد جهت پوشیدن در خانه نهایت بهره را ببرید. فراموش نکنید که کفی دمپایی و جنس رویه آن نباید خشک و سفت باشد.

عرضه مستقیم دمپایی روفرشی زنانه

عرضه مستقیم دمپایی روفرشی زنانه افزایش تقاضا برای خرید انواع دمپایی روفرش زنانه طی سالهای اخیر، تنوع کیفیت، رنگ و قیمت آنها را موجب شده است. انواع دمپایی های فانتزی، خز دار، عروسکی و چرمی از مدل های پرفروش به شمار می آیند که از نظر کیفی نیز درجه بندی مختلفی دارند. عرضه عمده این محصولات به صورت جین های ۱۲ عددی و رنگبندی های مختلف صورت می گیرد که قیمت فروش نیز متناسب با متریال به کار رفته در تولید و سایزبندی ها با تفاوت هایی همراه است.

با توجه به نوسانات بازار عرضه در فصول مختلف سال، خرید و فروش ویژه دمپایی زنانه روفرشی باید بر حسب نیاز مشتریان و بازار هدف مورد نظر صورت گیرد. خریداران عمده و فروشندگان فعال در این حوزه به خوبی می دانند که خانم ها اغلب به دنبال دمپایی با کفی راحتی و طرح زیبا و مدرن هستند. عرضه کلی و مستقیم این محصولات با شرایط ویژه آنلاین می تواند محدودیت های پیش روی خریداران را حذف و موجب افزایش سود ناشی از فروش آنها شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۱٫۵ / ۵٫ تعداد آرا: ۲

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.