آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

قیمت انواع دمپایی عمده بیمارستانی

دمپایی یکی از مهمترین ملزوماتی است که بیماران در بیمارستان ها و مراکز درمانی به آن نیاز دارند؛ این محصول یا به صورت جداگانه و یا به همراه پک بهداشتی به بیماران ارائه می گردد و معمولاً مراکز درمانی سعی می کنند نوع مرغوب و استاندارد آن را برای بیماران خویش تهیه نمایند. خوشبختانه قیمت انواع دمپایی عمده بیمارستانی در کشورمان ایران بسیار ارزان و مناسب است و می توان با صرف هزینه ای نه چندان زیاد بهترین و با کیفیت ترین نوع آن را تهیه نمود.

قیمت انواع دمپایی عمده بیمارستانی

خصوصیات دمپایی جلو بسته بیمارستانی باکیفیت

خصوصیات دمپایی جلو بسته بیمارستانی باکیفیت در برخی از بیمارستان های دولتی و خصوصی پس از اینکه بیماران را پذیرش نمودند، به آنان یک پک از ملزومات مورد نیاز در بیمارستان را ارائه می دهند که یکی از مهمترین موارد موجود در این پک، دمپایی بیمارستانی می باشد.
این دمپایی ها با استفاده از مواد اولیه بسیار عالی و مرغوب تولید شده اند و جهت رفاه حال بیماران در اختیار آنها قرار داده می شوند و به این صورت زمینه را برای حفظ بهداشت و سلامتی بیماران فراهم می آورند.

و اما در این قسمت به برخی از مهمترین خصوصیات دمپایی جلو بسته بیمارستانی اشاره می کنیم:

  • این دمپایی ها در انواع و اقسام سایزهای مختلف تولید می شوند و می توان به راحتی یک نمونه از آن را که کاملاً با سایز پا هماهنگ است خریداری نمود و مورد استفاده قرار داد.
  • دمپایی های بیمارستانی دارای رنگ های بسیار متنوعی می باشند و خریداران می توانند بر مبنای سلیقه خود یک نمونه از آنها را تهیه کنند.
  • طراحی و ساختار این دمپایی ها به گونه ای است که کاملاً ضد بو هستند و حتی پس از اینکه مورد استفاده قرار گرفتند، هیچ گونه بوی ناخوشایندی را به خود نمی گیرند.
  • این دمپایی ها بسیار سبک و راحت می باشند.
  • مقاومت و دوام یکی دیگر از ویژگی های آنهاست که از پا در برابر عوامل مختلف آسیب رسان محافظت می نمایند.

عوامل موثر بر قیمت دمپایی عمده بیمارستانی

عوامل موثر بر قیمت دمپایی عمده بیمارستانی قیمت دمپایی بیمارستانی جلو بسته به عوامل مختلفی بستگی دارد که مهمترین آنها عبارتند از شرکت تولید کننده، مواد اولیه به کار رفته در آنها، جنس دمپایی و همچنین طرح و رنگ آنها.
این دمپایی ها از جنس پارچه ای و پلاستیکی هستند که نوع پلاستیکی آنها کاربرد بیشتری برای بیماران دارد، زیرا توسط آن می توانند در محیط بیمارستان و اتاق خویش راه رفته و به انجام امور خود بپردازند.
شایان ذکر است که طراحی این دمپایی ها به گونه ای می باشد که به غیر از بیمارستان، می توان در بسیاری از مکان ها مانند استخر، سالن های ورزشی، سالن های ماساژ و … استفاده نمود و از کارایی آنها بهره مند شد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.