آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

فروش دمپایی استخری پشت بسته درجه یک

دمپایی استخری یکی از دمپایی های کاربردی و مورد استفاده در استخر و کنار ساحل می باشد که تنوع بالایی در رنگ و طرح داشته و با توجه به استفاده زیاد از فروش با بسیار خوبی در سطح کشور برخوردار است. این روزها فروش دمپایی استخری درجه یک توسط مراکز معتبر به روش های مختلف انجام می شود و به علت کیفیت بالا و قیمت مناسب مورد استقبال مشتریان زیادی قرار گرفته است.

فروش دمپایی استخری پشت بسته درجه یک

دمپایی مخصوص استخر چگونه است؟

دمپایی مخصوص استخر چگونه است؟ دمپایی مخصوص استخر در برابر آب و رطوبت بسیار مقاوم است و تغییری در رنگ و کیفیت آن ایجاد نمی شود. این دمپایی دارای منافذ متعددی است تا آب به راحتی از آن خارج شود که این امر در پیشگیری از انواع بیماری های پوستی و قارچی مؤثر است و در انواع مدل های جلو بسته و جلو باز و … تولید می شود.

زیره این دمپایی دارای طراحی استاندارد و مناسبی است که در برابر ضربه و فشار مقاوم بوده و از لیز خوردن فرد در کنار استخر و محیط های مرطوب پیشگیری می کند. دمپایی های استخری علاوه بر طراحی شکیل از دوام و ماندگاری بسیار خوبی برخوردار بوده و دارای وزنی سبک و ضد آلرژی و حساسیت می باشند.

این محصول بسیار نرم و راحت بوده و جنس این دمپایی ها معمولا از پی وی سی، پییو و .. می باشد. استفاده از این دمپایی از پاها به خوبی محافظت می کند و با توجه به ویژگی های مثبت فراوان و تنوع بالا در رنگ و طرح یکی از دمپایی های پرفروش می باشد.

پخش عمده دمپایی استخری زنانه درجه یک

پخش عمده دمپایی استخری زنانه درجه یک پخش دمپایی استخری زنانه درجه یک به صورت عمده توسط همین سایت به صورت اینترنتی انجام می شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد نحوه سفارش و ارسال کالا با کارشناسان واحد فروش در تماس باشید.
از مزایای خرید آنلاین می توان به تنوع در طرح و مدل دمپایی، خدمات دهی مطلوب، ارسال کالا به محل مورد نظر مشتری، تسریع و سهولت در خرید، صرفه جویی در وقت و هزینه ایاب و ذهاب، آشنایی با شرکت های تولید کننده مختلف و … اشاره کرد و با توجه به مزایای زیاد بسیاری از مشتریان این نوع خرید را ترجیح می دهند و این روزها بازار خرید و فروش انواع دمپایی به صورت عمده بسیار پررونق است.

دمپایی استخری در کارخانه های تولید کننده با استفاده از بهترین مواد اولیه و با رعایت اسنانداردهای لازم توسط دستگاه های مجهز طراحی و تولید می شود. این محصول تنوع زیادی در سایز و طرح دارد و در انواع مردانه، زنانه و بچگانه در رنگ های شیک و جذاب تولید و راهی بازار فروش می شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.