آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

فروش چکمه مردانه پلاستیکی سایز بزرگ

چکمه مردانه پلاستیکی نوعی کفش ایمنی است که از بهترین مواد اولیه با کفی های مقاوم تهیه می شوند که نسبت به رطوبت غیر قابل نفوذ هستند و از ورود آب و دیگر مواد مایع به درون پا جلوگیری می کنند.

فروش چکمه مردانه پلاستیکی سایز بزرگ مقاوم در انواع مختلف با رنگبندی های متنوع به صورت مستقیم و غیر مستقیم با قیمتی مناسب به بسیاری از نقاط مختلف انجام می شود.

فروش چکمه مردانه پلاستیکی سایز بزرگ

انواع چکمه مردانه پلاستیکی

انواع چکمه مردانه پلاستیکی امروزه استفاده از انواع چکمه پلاستیکی خیلی زیاد شده است که دلیل آن ویژگی های بسیار خوب این کفش ها می باشد این چکمه ها در انواع ایمنی برای استفاده در صنعت و زمینه های دیگری مانند کشاورزی و باغبانی استفاده می شوند.

انواع چکمه پلاستیکی ایمنی دارای مقاومت بالایی هستند و برای انجام فعالیتهای همچون جوشکاری و برقکاری و همچنین انجام فعالیت های مربوط به آتش نشانی به کار می روند.

این چکمه ها دارای جنسی بسیار مقاوم هستند که سطح بیرونی آنها از مواد پلاستیکی تهیه شده است اما سطح درونی آنها دارای یک آستر می باشد و قسمت پنجه آن ها بسیار محکم است به این دلیل که در هنگام افتادن شی سنگینی بر روی آن پا آسیبی نبیند.

همچنین زیره این چکمه ها معمولا از جنس پی وی سی است که بسیار مقاوم است و به سبب لغزنده نبودن قابل استفاده در سطوح خشک و مرطوب می باشد.

این چکمه ها دارای ساق های بلند و کوتاه می باشند که با توجه به نوع فعالیت میتوان مناسب ترین آنها را انتخاب کرد. مشاهده می شود که در امور باغبانی و کشاورزی برای انجام عمل آبیاری و کوددهی از این چکمه ها به فراوانی استفاده می شود چرا که وجود این چکمه ها از پاها به خوبی مراقبت کرده و مانع از ورود آب و رطوبت و گل و لای به پا شده و همچنین در مواردی نیز از خطر نیش جانوران خطرناک پا را محافظت می کنند.

تولیدی بهترین چکمه مردانه پلاستیکی

تولیدی بهترین چکمه مردانه پلاستیکی تولید چکمه پلاستیکی در کشور ما از طریق شرکت های تولید کننده فراوانی انجام می گیرد و با توجه به کاربرد زیادی که دارند تولیدکنندگان سعی می کنند که همواره برای بازارپسندی بهتر آنها را از مواد اولیه درجه یک تولید کنند به همین دلیل امروزه می توان انواع از این چکمه ها که دارای کیفیت بالایی هستند را در بازار به خوبی یافت کرد.

تولیدی بهترین چکمه مردانه پلاستیکی افزون بر به کار بردن مواد اولیه درجه یک از بهترین تجهیزات برای تولید این کفشهای ایمنی استفاده می‌کند به همین دلیل از نظر قالب و سایز نیز استاندارد هستند و مشکلی برای سلامت پاها ایجاد نمی کنند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۳٫۵ / ۵٫ تعداد آرا: ۴

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.