آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

توزیع کنندگان دمپایی استخری ارزان

دمپایی استخری در دو مدل منفذ دار و ساده تولید می شود، این دمپایی ها در رنگ بندی های متنوع مشاهده می شوند و توزیع کنندگان می توانند انواع دمپایی استخری ارزان را متناسب با طرح ها و رنگ های جذاب خود انتخاب کنند. ما بزرگترین توزیع کننده انواع دمپایی استخری با قیمت ارزان هستیم شما می‌ توانید این محصولات را به صورت عمده و کاملا مستقیم تهیه کنید.

توزیع کنندگان دمپایی استخری ارزان

مشخصات دمپایی استخری چیست؟

مشخصات دمپایی استخری چیست؟ برای یک انتخاب صحیح در هنگام خرید دمپایی استخری باید به نکات زیادی توجه داشته باشیم، دمپایی استخری یکی از پر کاربرد ترین دمپایی های موجود در بازار می باشد، این محصول باید با استفاده از پلاستیک های کاملاً نرم و اسفنجی تولید شود و کودن دمپایی استخری مهمترین ملاک برای خریداران می باشد یک دمپایی استخری باید دارای بافت اسفنجی باشد زیرا فرد در هنگام پوشیدن باید احساس راحتی کند و هیچ گونه سنگینی را تجربه نکنند.

معمولاً دمپایی های استخری در رنگ های بسیار شاد و متنوع تولید می شود، این دمپایی ها مناسب استخر حمام سونا و… می باشد. برخی از مدل های دمپایی استخری در شکل منفذ دار تولید می شود این نکته موجب می‌شود تا وزنه دمپایی ها سبک تر شود و آب در قسمت میانی آن جمع نشود.

یکی دیگر از این دمپایی ها دارای بند برای این قسمت عقبی دمپایی می‌ باشد این بند ها باعث می‌ شود تا افراد در هنگام پوشیدن آن احساس بهتری داشته باشند و دمپایی از پاهایشان سر نخورد. دمپایی های استخری در دو مدل زنانه و مردانه تولید می شود و سایز بندی های کاملی دارد.

بازار صادرات دمپایی استخری ارزان

بازار صادرات دمپایی استخری ارزان توزیع کنندگان دمپایی استخر سعی می‌کند محصولات بسیار با کیفیت را با قیمت های مناسب به بازار های خارجی عرضه کنند. این محصولات صادراتی می باشد و از کیفیت بی نظیری برخوردار است، اکثر مشتریان به راحتی می‌ توانند این دمپایی ها را متناسب با بودجه خود تهیه کنند.

بازار صادرات دمپایی توسط کشورمان به شرکت رو به گسترش است، ما در زمینه تولید انواع دمپایی ها به خصوص دمپایی استخری تجربه فوق العاده بالایی داریم.

متقاضیان ما کشور های آسیای می باشد، خریداران ترجیح می دهند دمپایی ها را در تنوع بالایی تهیه کنند به همین دلیل ما در عرضه کردن محصولات متنوع نهایت تلاش خود را انجام می‌ دهیم تا بتوانیم نیاز های خریداران را تامین کنیم.

برای سفارش انواع دمپایی های استخری ارزان قیمت و صادراتی با ما تماس حاصل نمایید، شماره تماس های ما در این صفحه ذکر شده است، شما می توانید از طریق مشاوران ما اطلاعات بیشتری را به دست بیاورید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.