آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

فروش عمده چکمه مردانه پلاستیکی

چکمه پلاستیکی مردانه از محصولاتی است که با کیفیت و مرغوب بودن آن از اهمیت بالایی برخوردار است و اکثرا سعی می کنند به خاطر امنیت در کار خود چکمه را از مکان های مطمئن خریداری کنند. ما به شما پیشنهاد می دهیم که چکمه مردانه پلاستیکی مورد نیاز خود را از نمایندگی های فروش عمده ما تهیه فرمائید و از خرید خود مطمئن باشید چرا که عرضه عمده آن سبب می شود که این محصول با قیمت مناسب تری به دست شما عزیزان برسد.

فروش عمده چکمه مردانه پلاستیکی

موارد استفاده از چکمه پلاستیکی

موارد استفاده از چکمه پلاستیکی چکمه پلاستیکی در مدل های مردانه، زنانه و بچه گانه در رنگ های زیبا و سایز های متفاوت تولید می شود. این چکمه از بهترین پلاستیک و از انعطاف پذیری فوق‌العاده ای برای محافظت از پاها برخوردار است. چکمه پلاستیکی دارای ساق بلند می باشد که از تمام پا در برابر آلودگی و رطوبت و غیره… جلوگیری می کند.

  1. کشاورزان در موقع آبیاری و ریزش برف و باران برای محافظت از گزیدگی خزندگان و هم چنین رطوبت از آن استفاده می کنند. هم چنین این چکمه را بعد از استفاده می توانید بشورید.
  2. هم چنین این چکمه را در انواع دامداری ها و کشتار گاها برای محافظت از آلودگی پا نیز استفاده می کنند.
  3. از دیگر موارد استفاده از چکمه می توان به ماهیگیری و شکار در جنگل و کوه نیز اشاره کرد.
  4. علاوه بر موارد فوق افرادی که در کارهای صنعتی و عایق کاری های برق مشغول به کار هستند برای نریختن مواد روغنی بر روی پا از این چکمه با کیفیت و عالی استفاده می کنند.
  5. افرادی که به منظور کار با مواد اسیدی سر و کار دارند این چکمه بهترین گزینه برای محافظت از پاها می باشد.
  6. پوشیدن چکمه در حین کار بنایی از آسیب رساندن اشیاع نوک تیز به پا جلوگیری می کند. هم چنین آج های موجود در کف این چکمه از لیز خوردگی افراد در محیط لیز جلوگیری می کند.

قیمت چکمه پلاستیکی متناسب با هر کار متغیر می باشد.

سفارش انواع چکمه مردانه پلاستیکی

سفارش انواع چکمه مردانه پلاستیکی در خرید چکمه مردانه پلاستیکی توجه به نکاتی از جمله کیفیت و استاندارد بودن محصول حائز اهمیت است. نمایندگی های ما این چکمه را به صورت عمده و مستقیم عرضه می کنند که سبب می شود این محصول با قیمت مناسب و مقرون به صرفه به دست مشتریان عزیز برسد.

سفارش چکمه پلاستیکی مردانه به صورت عمده باعث می شود که در وقت و هزینه صرفه جویی شود و شما خریداران محترم راحتی به محصول مورد نظر دست پیدا کنید.

شما عزیزان می توانید برای ثبت سفارش خود به صورت اینترنتی و آنلاین با ما در تماس باشید و این محصول را خریداری فرمایید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.