آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

شرکت دمپایی پلاستیکی زنانه

کارخانه تولیدی دمپایی پلاستیکی زنانه در مشهد انواع و اقسام دمپایی های پلاستیکی را برای مصارف گوناگون با کیفیت بسیار عالی و خوب مناسب به شکل گسترده ای تولید و روانه بازار مصرف می نماید. که می توان برای خرید این محصول به نمایندگی های پخش و فروش آن در سراسر کشور مراجعه کرده که یکی از این تولیدی ها، مرکز تولیدی دمپایی پلاستیکی مشهد، این محصول پر مصرف و رایج در بین ایرانیان را با بهترین و مناسب ترین قیمت و مرغوبیت و کیفیت بالایی تولید می کند و به شکل عمده وارد بازار می نماید.

شرکت دمپایی پلاستیکی زنانه

مزایای استفاده از دمپایی پلاستیکی زنانه

مزایای استفاده از دمپایی پلاستیکی زنانه

دمپایی های پلاستیکی محصولی ساخته شده از جنس پلاستیک هستند که بسیار راحت، نرم و سبک می باشند. این دمپایی ها در داخل کشور ما بیار پر مصرف هستند و بازار فروش خوبی دارند. به همین دلیل تولید و فروش انها سود خوبی در ایران دارد. قیمت این دمپایی ها به نسبت ارزان است و این یکی دیگر از دلایل محبوبیت ان بین مردم ایران می باشد.

از دمپایی های پلاستیکی برای مصارف گوناگون و در جاهای مختلفی استفاده می شود. مثلا برای سرویس های بهداشتی و حمام، بیمارستان ها، حیاط و تراس خانه ها و گاهی بیرون از خانه و روی فرش. این دمپایی ها هر یک با شکل و مدل متناسب با محل و جای استفاده آنها و با ویژگی های خاص خود طراحی و ساخته می شوند. مدل های زنانه و مردانه و بچه گانه ان ها هم در سایز ها و رنگ و طرح های مختلفی در بازار وجود دارد. مدل های مختلف دمپایی پلاستیکی نظیر: جلو باز، جلو بسته، لا انگشتی، صندل پلاستیکی، پروانه ای و … هستند. از مدل لا انگشتی آن که شکل و ظاهر شکیل تری دارد برای بیرون رفتن و یا روی فرش هم می شود استفاده کرد و این مدل محبوبیت بیشتری دارد

نرخ بهترین دمپایی پلاستیکی زنانه

نرخ بهترین دمپایی پلاستیکی زنانه

دمپایی های پلاستیکی ساخت و تولید ایران از کیفیت و مرغوبیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار هستند و به خوبی می توانند نیازهای شما را برطرف کنند. با خرید محصولات ایرانی از تولید کنندگان داخلی حمایت کرده و باعث رشد اقتصاد کشور و پیشرفت ان شوید. برای خرید این محصول ساخت ایران می توان به مراکز توزیع آن در سراسر کشور مراجعه کرد، یا با به صورت تلفنی با این مراکز تماس گرفته و یا از طریق وب سایت های اینترنتی فروش ان ها اقدام به سفارش و خرید نمود. خرید این محصولات به صورت عمده از نظر اقتصادی بسیار به صرفه تر می باشد.

نرخ بهترین دمپایی ایرانی نسبت به مدل های مشابه خارجی بسیار ارزان تر بوده که شرکت دمپایی تولید کننده در ایران سعی برآن دارند که دمپایی شیک و با کیفیتی را روانه بازار نموده که هم خریدار هزینه کمتری را پرداخته و هم برای اقتصاد کشور سودآوری داشته باشد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۲٫۵ / ۵٫ تعداد آرا: ۲

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.