آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

صادرکننده صندل زنانه شیک

صادر کننده صندل زنانه شیک این محصول را در بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت خدمت مشتریان خود ارائه می کند. صادرات نقش عمده و بسزایی در چرخه اقتصادی کشور داشته و شرکت های فروش در این راستا همواره سعی در ارسال محصولات با کیفیت داشته اند، چون ارتقاء سطح کیفی محصولات و صادرات آن به مناطق مختلف موجبات سودآوری خوبی برای کشور خواهد شد. انواع صندل طبی مرغوب در ارقام صادراتی همواره با درجه کیفی مطلوبی همراه بوده لذا این محصول به خوبی توانسته است مشتریان در بازارهای خارجی را تامین نماید.

صادرکننده صندل زنانه شیک

فرایند تولید صندل زنانه شیک

فرایند تولید صندل زنانه شیک فرایند تولید صندل زنانه شیک با بهره گیری از بهترین و پیشرفته ترین تجهیزات و با استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه انجام می شود. تولید صندل زنانه طی مراحلی کاملا تخصصی و اصولی انجام می شود، در مرحله اول پارچه های رویه صندل که معمولا در طاقه های بزرگ خریداری می شوند را به وسیله دستگاه پرس اتمی برش می زنند.

پس از انجام برش، پارچه های برش خورده توسط چرخکاران زبر دست و مجرب دوخته می شود. دوخت رویه صندل بسیار حائز اهمیت است چرا که تأثیر به سزایی در زیبایی و کیفیت آن دارد‌.

پس از دوخت رویه، برای این که آن را راحت تر قالب بگیرند اشتروبل دوزی می کنند، بعد از دوخت اشتروبل و قالب گرفتن زیره مورد نظر را به وسیله چسب های قوی می چسبانند، البته امروزه با پیشرفت تکنولوژی می توان زیره را بدون نیاز به چسب و به روش تزریقی بر روی صندل نصب نمود. در مرحله آخر قالب را از صندل در آورده و آن را بسته بندی می کنند.

عرضه کنندگان صندل زنانه شیک

عرضه کنندگان صندل زنانه شیک عرضه کنندگان صندل زنانه شیک همواره سعی نموده اند تا با استفاده از انواع روش های فروش، شرایط ساده و آسانی را برای مشتریان خود فراهم سازند تا بتوانند به راحتی و با کم ترین هزینه کالای مورد نیاز خود را انتخاب و خریداری نمایند، این فروشنده‌ها با پخش مستقیم صندل این امکان را برای مشتریان خود فراهم ساخته اند تا بتوانند بهترین نمونه از این محصول را با قیمتی به مراتب کمتر از همه جا و کیفیتی ممتاز خریداری نمایند.

عرضه کننده این محصول با استقرار مراکز فروش بی شمار در سطح کشور زمینه عرضه مستقیم و بی واسطه انواع محصولات خود را فراهم نموده است تا خریدارانی که دسترسی آسانی به اینترنت ندارند به راحتی بتوانند محصول مورد نیاز خود را به صورت کلی یا جزئی خریداری کنند.

این مراکز علاوه بر فروش حضوری، فروش غیر حضوری نیز دارند به گونه ای که از طریق سایت های اختصاصی خود، روند ارائه صندل را انجام می دهند تا متقاضیان بتوانند در قبال تهیه آن هزینه های اندکی را بپردازند، در واقع پخش مستقیم سبب حذف واسطه ها، اطمینان از کیفیت محصول و کاهش هزینه های اضافی و جانبی می شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.