آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

خرید عمده دمپایی استخری درجه یک

برای خرید دمپایی استخری درجه یک می توانید هم به صورت حضوری و هم غیرحضوری و از راه دور اقدام کنید. دمپایی مخصوص استخر دمپایی های خاصی هستند که برای جلوگیری از لیز خوردن باید در زمان راه رفتن در اطراف استخر مورد استفاده قرار گیرند.

با فروش عمده این نوع دمپایی ها قیمت آنها کاهش پیدا می کند و خریداران می توانند با هزینه کمتری که می پردازند، این نوع دمپایی را با کیفیت بالاتری خریداری نمایند. امروزه فروش کلی انواع دمپایی شیک و باکیفیت استخری به صورت اینترنتی استقبال خوب خریداران را به دنبال داشته است.

خرید عمده دمپایی استخری درجه یک

سنجش ضد آب بودن دمپایی استخری

سنجش ضد آب بودن دمپایی استخری

یکی از تجهیزات مورد نیاز برای حضور در استخر و شنا کردن، دمپایی می باشد. دمپایی های استخری با انواع دمپایی هایی راحتی که در بازار به فروش می رسند، فرق دارند. مهمترین تفاوت آن با دیگر انواع دمپایی، ضد آب بودن آن است.

بهترین روشی که می توان ضد آب بودن دمپایی استخری را مورد بررسی قرار دارد، توجه به کفی آن می باشد. کفی این نوع کفش از موادی تهیه شده که اصلا لیز نمی خورد و فرد می تواند به راحتی در محیط مرطوب اطراف استخر راه برود.

روش دیگر سنجش آن است که دمپایی نباید در زمان قرار گرفتن در آب سنگین شود. اگر کف دمپایی سنگین شد نشان دهنده ضد آب نبودن آن است. امروزه بهترین کفی های دمپایی استخری از جنس PVC تهیه می شود که کاملا ضد آب است.

PVC نسبت به دیگر انواع پلاستیک ها از جمله UV جذب آب کمتری دارد. به طور قاطع می توان گفت جذب آب در پی وی سی صفر است.

مرجع پخش دمپایی استخری درجه یک

مرجع پخش دمپایی استخری درجه یک

مرجع پخش دمپایی استخری درجه یک را مستقیما به بازار عرضه می کند. این نوع دمپایی ها دارای طرح، رنگ و سایزهای مختلف هستند و مشتری می تواند به سلیقه خود آن را انتخاب و خریداری کند. قیمت مناسب و کیفیت مطلوب سبب شده تا بازار پخش دمپایی استخری همیشه پررونق باشد.

در چند سال اخیر که خرید و فروش در بستر فضای مجازی رونق زیادی پیدا کرده است، فروشنده توانسته است علاوه بر عرضه حضوری به صورت آنلاین هم محصولات خود را ارائه نماید. در این روش خریدار می تواند با صرف زمان کمتر خرید خود را انجام دهد.

ما به عنوان پخش کننده عمده در تلاشیم تا انواع متنوع دمپایی استخری را با بهترین کیفیت مستقیما از طریق سایت به خریداران محترم در سراسر کشور عرضه نماییم. دمپایی های استخری به دلیل عرضه بدون واسطه قیمت کمتری از بازار آزاد دارند و شما می توانید با یک تغییر کوچک در نحوه خرید خود هم زمان کمتری صرف کنید و هم هزینه پایین تری را پرداخت نمایید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۱ / ۵٫ تعداد آرا: ۱

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.