آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

خرید انواع دمپایی استخری ژله ای

دمپایی های استخری موارد مصرف فراوانی دارند و می‌ توان از آن ها در حمام و سرویس‌های بهداشتی، سونا، مراکز ماساژ و دیگر فضاها استفاده کرد، این دمپایی ها به دلیل شکل ظاهری شیک و زیبا، کیفیت بالا و ضد آب بودن بسیار مورد استقبال قرار گرفته و پر فروش می باشند، می توان نسبت به خرید انواع دمپایی استخری ژله ای با طرح و رنگ های متنوع و جذاب با بالاترین درجه کیفی و نازل ترین قیمت ها اقدام نمود.

خرید انواع دمپایی استخری ژله ای

نکات مهم در تهیه انواع دمپایی استخری ژله ای

نکات مهم در تهیه انواع دمپایی استخری ژله ای از جمله نکات مهم در تهیه انواع دمپایی استخری ژله ای توجه به جنس و کیفیت محصول و میزان ضد آب بودن آن است، این دمپایی ها به دلیل نوع طراحی و ساخت ویژه در مکان های مرطوب باعث اصطکاک بیشتر و جلوگیری از لیز خوردن می شوند، با استفاده از دمپایی می توان از انواع آسیب های پوستی ناشی از استخرها در امان بود.

نکته دیگر میزان سبکی، نرمی و راحتی است که باید مد نظر قرار دهید، این دمپایی ها ضد لغزش هستند، زیرا از پلاستیکی نرم ساخته شده اند، همچنین سوراخ هایی در آن ها تعبیه شده تا از تجمع آب در دمپایی جلوگیری شود، در سطح زیرین دمپایی نیز آج هایی تعبیه شده که مانع از سر خوردن می شوند.

توجه به سایز و اندازه دمپایی نیز بسیار مهم است، این دمپایی ها رنگ های متنوع دارند و دارای سایز بندی های مختلف می باشند که به صورت های مردانه و زنانه طراحی شده و دوام و استحکام بالایی دارند، توجه به رنگ و طرح دمپایی نیز برای بسیاری از خریداران اهمیت دارد.

جنس دمپایی باید به گونه‌ای باشد که بر اثر کلر موجود در آب تغییر شکل و تغییر رنگ ندهد، همچنین وزن دمپایی نیز در آب تغییر نکند.

فروش بهترین دمپایی استخری ژله ای

فروش بهترین دمپایی استخری ژله ای فروش بهترین دمپایی استخری ژله ای مرغوب و درجه یک در طرح و مدل های متنوع با بالاترین کیفیت و نازل ترین نرخ ها به مشتریان انجام می شود، این مرکز بسیار مشتری مدار بوده و ارسال محصول را به اقصی نقاط کشور و حتی بازارهای خارجی به تعداد انبوه یا جزئی انجام می دهد.

این مرکز به روزترین مجموعه تولید و فروش دمپایی است که محصول را مستقیم و بدون واسطه ارائه می دهد که کیفیت و سلامت کالا را اولویت کار خود قرار داده و بهترین و به روزترین انواع دمپایی با کیفیت را با درجه کیفی بالا به صورت تضمینی پخش می کند.

بهترین دمپایی باید علاوه بر طراحی های زیبا و متنوع بسیار راحت و با دوام با طول عمر طولانی باشند، باید مطابق با نوع نیاز و مصرف خود و با توجه به نوع محصول اقدام به خرید بهترین دمپایی های شیک نمایید.

این مرکز فرصتی طلایی و استثنایی برای مشتریان فراهم کرده تا از تخفیفات استثنایی و مناسب برخوردار شوند و اینترنتی نیز به صورت مجاز و معتبر به عرضه انواع دمپایی اقدام می نماید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.