آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

تولیدکننده بهترین دمپایی پلاستیکی جدید

این روزها تولیدکننده بهترین دمپایی پلاستیکی جدید این محصول را با بهره گیری از مواد اولیه درجه یک و توسط دستگاه های پیشرفته و مدرن با رعایت استانداردهای لازم طراحی و تولید می کند و با ضمانت کیفیت در بازارهای داخلی و خارجی عرضه می نماید که به دلیل تنوع بالا در رنگ و طرح همچنین کیفیت عالی استقبال خوبی از خرید این دمپایی صورت می‌گیرد و بسیاری از مشتریان آن را به صورت عمده و با قیمت مناسب خریداری می‌کنند.

تولیدکننده بهترین دمپایی پلاستیکی جدید

بررسی تمام خصوصیات دمپایی پلاستیکی

بررسی تمام خصوصیات دمپایی پلاستیکی دمپایی پلاستیکی باکیفیت دارای چه خصوصیاتی می باشد؟ این محصول علاوه بر طراحی شیک و زیبا از استحکام و دوام بالایی برخوردار می باشد و بسیار نرم و راحت است همچنین به علت سبک بودن راه رفتن با آن به آسانی صورت می گیرد.

این محصول در انواع طرح ها و رنگ بندی های متنوع و زیبا طراحی و تولید می‌شود و برای استفاده زنان مردان و کودکان وجود دارد. این دمپایی از مواد پلیمری درجه و بهداشتی تهیه شده است که هیچ گونه حساسیتی در پوست ایجاد نمی‌کند و در برابر رطوبت بسیار مقاوم است و تغییری در کیفیت و رنگ آن حاصل نمی‌شود.

دمپایی پلاستیکی در محیط های مختلف از جمله منزل، استخر، ساحل و بیمارستان و .. قابلیت استفاده را دارد. این محصول در مدل های زیبای جلو بسته، لا انگشتی، جلوباز و …. تولید می شود که هر کدام از این طرح ها مشتریان خاص خود را دارد. قیمت انواع دمپایی پلاستیکی با توجه به کیفیت و جنس آن، برند و شرکت تولید کننده، روش خرید و فروش، هزینه های تولید، طرح و مدل، رنگ و سایز و …. متفاوت می باشد.

مرکز خرید دمپایی پلاستیکی جدید

مرکز خرید دمپایی پلاستیکی جدید یکی از معتبرترین مرکز خرید دمپایی پلاستیکی جدید با بهترین کیفیت و قیمت ایده آل همین شرکت می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه سفارش و ارسال محصول با کارشناسان واحد فروش در تماس باشید و آنها مشاوره و راهنمایی لازم را برای خرید بهتر و آسانتر به مشتری ارائه می‌کنند تا بتواند در کوتاه ترین زمان و با کمترین هزینه محصول دلخواه را انتخاب و خریداری نماید و پس از ثبت کردن سفارش، کالا در زمان تعیین شده به نشانی مورد نظر ارسال خواهد شد که این امر باعث صرفه‌جویی خوبی در وقت و هزینه ایاب و ذهاب می‌شود و امروزه اغلب مشتریان خرید اینترنتی را به دلیل مزیت های فراوان آن ترجیح می‌دهند.

در حال حاضر انواع دمپایی پلاستیکی با برندهای معتبر ایرانی و وارداتی در بازار مشاهده می‌شود که از لحاظ کیفیت و قیمت با هم متفاوت هستند و نوع وارداتی آن به دلیل نوسانات نرخ ارز قیمت بالاتری دارد و مشتری برحسب نیاز و سلیقه خود می تواند دمپایی دلخواه را انتخاب نماید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.