آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

قیمت انواع دمپایی بیمارستانی

انواع جدیدترین و باکیفیت دمپایی های پلاستیکی، طبی و یکبار مصرف بیمارستانی را با نرخ قیمت خرید عمده از نمایندگی های معتبر فروش خریداری کنید.
امروزه تمامی مراکز دولتی و خصوصی بیمارستان ها در بخش های مختلف خود، به انواع مدل های دمپایی بیمارستانی احتیاج داشته اند تا از نظر بهداشتی، محیط هایی بدون آلودگی و ویروس را ایجاد کرده باشند.
به همین منظور امروزه کارخانجات گوناگون در زمینه تولید انواع دمپایی های نرم، سبک و ۱۰۰ درصد بهداشتی مناسب مراکز بیمارستانی فعالیت داشته و انواع دمپایی در مدل های دمپایی پلاستیکی، دمپایی یکبار مصرف و دمپایی طبی بیمارستانی را روانه بازارهای فروش نموده اند.

قیمت دمپایی بیمارستانی

دمپایی پلاستیکی قم، یکی از باکیفیت و پرفروش ترین نوع این دمپایی در بازارهای کشور است که در انواع جلو باز و جلو بسته، از جنس EVA، PU و PVC با کفی نرم و رویه مقاوم تولید و به بازار عرضه گردیده است.

قیمت دمپایی بیمارستانی

دمپایی پلاستیکی در رنگ های آبی و صورتی با سایزهای گوناگون، مناسب خانم ها و آقایان بیمار، تولید شده است.
ناگفته نماند که امروزه از انواع دمپایی یکبار مصرف بیمارستانی هم به عنوان دمپایی هتلی، این مراکز هتل های اقامتی، استفاده ویژه ای نموده اند.

قیمت دمپایی بیمارستانی

قیمت فروش انواع دمپایی بیمارستانی

حال که با انواع مدل های دمپایی بیمارستانی آگاه شدید، باید بدانید که دمپایی پلاستیکی، قیمت مناسب تر و به صرفه تری نسبت به سایر مدل های دمپایی بیمارستانی داشته و بطور کلی آماده ثبت سفارش خرید عمده از سایت های معتبر اینترنتی می باشد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.