آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

عرضه دمپایی مخصوص اتاق عمل

عرضه بهترین دمپایی های بهداشتی و باکیفیت مخصوص اتاق عمل به شکل مستقیم و از طریق نمایندگی های فروش اینترنتی کارخانجات معتبر صورت می گیرد.
یکی از انواع دمپایی های بیمارستانی موجود در بازار، دمپایی مخصوص اتاق عمل می باشد که امروزه توسط تولید کنندگان معتبر انواع دمپایی بیمارستانی، روانه بازارهای فروش گردیده است.
این دمپایی ها عمدتا از جنس پلاستیک، به شکل کاملا بهداشتی، مقاوم، با کفی نرم و راحت بوده تا پزشکان و پرستاران بتوانند به راحتی از آنها در اتاق عمل استفاده کنند. قیمت دمپایی پلاستیکی بیمارستانی، قیمت مقرون به صرفه تری نسبت به سایر دمپایی ها بوده است.

عرضه دمپایی اتاق عمل

دمپایی اتاق عمل، عمدتا در رنگ های آبی یا سبر تولیدی می گردند و عمدتا توصیه شده تا مراکز بیمارستانی با خرید سایزهای عمومی این دمپایی ها، خریدی مقرون به صرفه تر را هم تجربه کرده باشند.
حال که صحبت از دمپایی بیمارستانی شد، اجازه دهید انواع دیگر دمپایی های بیمارستانی را معرفی کنیم:

  • دمپایی یکبار مصرف: تولیدی از پارچه اسپان باند، با کفی مقاوم.
عرضه دمپایی اتاق عمل

  • دمپایی طبی: با رویه چرم، کفی طبی و نرم، مناسب پرسنل و بیماران دارای مشکلات خاص کمر درد و …
عرضه دمپایی اتاق عمل

عرضه مستقیم دمپایی اتاق عمل

اما سوال اینجاست که با وجود واسطه ها در بازارهای خرید و فروش دمپایی، چگونه می توانید دمپایی اتاق عمل را با نرخ قیمت واقعی خریداری کرد؟
شما می توانید از مراکز فروش مستقیم انواع دمپایی بیمارستانی، بهترین قیمت و کیفیت را از یک دمپایی مخصوص اتاق عمل، خریداری کرده باشید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.