آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

خرید انواع صندل انگشتی دخترانه

 یکی از قسمت های مهم بدن پا می باشد که به عنوان قلب دوم نیز شناخته می شود. از همین رو بایستی به شدت از آن مراقبت نمود. یکی از راه های مراقبت استفاده از صندل و کفش مناسب می باشد. با توجه به جنسیت، سن و سلیقه های مختلف صندل نیز در طرح های متنوع تولید می گردد. صندل انگشتی دخترانه نمونه ای از صندل های تولید شده می باشد. جهت خرید صندل دخترانه انگشتی آسان ترین روش مراجعه به سایت تولیدکننده است که مورد استقبال خریداران است. خرید انواع صندل انگشتی دخترانه

مشخصات صندل انگشتی طبی باکیفیت

مشخصات صندل انگشتی طبی باکیفیت همان طور که گفته شد پا از قسمت های حیاتی بدن به حساب می آید و بایستی به خوبی از آن محافظت و مراقبت نمود. استفاده از صندل های طبی یکی از روش های مراقبت از پا است. صندل انگشتی طبی با کیفیت دارای مشخصاتی است که در این مطلب به آن می پردازیم. 

از جمله مشخصات صندل انگشتی با کیفیت داشتن کفی مناسب است. طراحی کفی بایستی بر اساس آناتومی پا و اصول ارگونومیک بوده تا پا دچار آسیب و عوارض ناشی از راه رفتن و فشار بدن بر پا نگردد. کفی ها معمولاً از جنس پی وی سی می باشد. پی وی سی با توجه به سفت بودن به آن مواد دیگر افزوده شده تا به راحتی منعطف و نرم باشد. 

پی وی سی ضمن مقاومت و استحکام لازم در برابر فشار وارده از انعطاف خوبی نیز برخوردار است و پا در هنگام راه رفتن دچار کمترین عارضه می گردد. ضمن این که از استحکام خوبی در برابر سایش داده و همین عمر موجب افزایش طول عمر صندل انگشتی می گردد. از دیگر مشخصات صندل با کیفیت می توان به اجزای صندل مانند بند، نوع دوخت و رویه صندل که کف پار بر روی آن قرار می گیرد اشاره نمود. معمولاً برای کمتر عرق کردن پا از رویه هایی استفاده می شود تا جریان هوا به راحتی در آن رد و بدل گردد. همچنین دوخت آن طوری است که می تواند فشار های بالا را تحمل نماید.   

قیمت روز صندل انگشتی دخترانه

قیمت روز صندل انگشتی دخترانه قیمت صندل انگشتی دخترانه بستگی به کیفیت مواد اولیه و متریال به کار رفته در تولید صندل، برند تولیدی، میزان عرضه و تقاضا و… دارد و با توجه به نوسانات بازار قیمت روز این نوع صندل متفاوت و متغیر می باشد. 

البته تولید کننده برای اطلاع مشتریان از قیمت روز صندل انگشتی دخترانه از طریق فضای مجازی اقدام به راه اندازی فروشگاه اینترنتی نموده است و ضمن عرضه مدل های متنوع صندل دخترانه و ارائه اطلاعات فنی و قیمت روز آن زمینه خرید غیر حضوری را برای مشتریان فراهم آورده اند تا بتوانند به صورت غیر حضوری و در کمترین زمان ممکن بهترین محصول را با قیمت مناسب خریداری نمایند. 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.