آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

فروشگاه انواع کفش ساحلی استخری

کفش ساحلی استخری کفشی مناسب برای پوشیدن در ساحل ها به شمار می رود. فروشگاه انواع کفش ساحلی استخری این محصول را در انواع دخترانه، پسرانه، زنانه و مردانه به بازار عرضه می کند تا خریداران این محصول در هر سن و سلیقه ای بتوانند به محصول مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند‌. این فروشگاه معمولا کفش های زنانه را از سایز ۳۶ تا ۴۰ و کفش های مردانه را از سایز ۴۰ تا ۴۵ در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد‌. 

فروشگاه انواع کفش ساحلی استخری

ویژگی های کفش جلو بسته استخری باکیفیت

ویژگی های کفش جلو بسته استخری باکیفیت کفش جلو بسته استخری دارای ویژگی های منحصر به فرد می باشد که این محصول را برای استفاده در استخرها و سواحل به محصولی بی نظیر تبدیل نموده است. از جمله ویژگی‌های کفش استخری می‌توان به موارد زیر اشاره نمود: 

  • عدم جذب آب: یکی از ویژگی های منحصر به فرد کفش را بسته استخر این است که این محصول آب را به خود جذب نمی کند. این محصول به دلیل به کار رفتن مواد خاص در آن ضریب جذب آب بسیار پایینی دارد و به همین دلیل زمانی که آن را در استخر و یا ساحل استفاده می کنید، به هیچ عنوان دچار سنگینی نمی شود. 
  • حفاظت از پا: استخرها معمولاً مکانی مملو از کلر هستند‌. کفش استخر جلو بسته می تواند پای شما را در برابر این گروه را کاملا محافظت نماید و از آن‌جایی که پوست کف پا می‌تواند کلر موجود در استخر را به خود جذب نماید، استفاده از این محصول دارای فواید بسیار زیادی برای سلامتی می باشد. 
  • سبکی: کفش جلو بسته استخری از مواد کاملاً سبک تشکیل شده است که در هنگام ورود و خروج از استخرها کاملا احساس سبکی می کنید. 
  • رنگ ثابت: رنگ به کار رفته در تولید این کفش ها از انواع رنگ های ثابت هستند که به هیچ عنوان در برابر نم و رطوبت دچار رنگ پریدگی و یا تغییر رنگ نخواهند شد. 

خرید کلی کفش ساحلی استخری

خرید کلی کفش ساحلی استخری خرید کفش ساحلی به صورت کلی و عمده باعث می شود قیمت تمام شده هر عدد کفش ساحلی برای شما بسیار مناسب تر در بیاید و به همین دلیل دارای صرفه اقتصادی بسیار بالایی خواهد بود. بررسی موارد کفش فروشی ها و فروشگاه های لباس را می توان خریداران کلی کفش ساحلی دانست.

امروزه با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی خرید کلی کفش ساحلی به صورت غیر حضوری امکان‌پذیر است و خریداران این محصول می‌توانند محصول مورد نیاز خود را به صورت غیر حضوری سفارش داده و خریداری نمایند. برای خرید این محصول به صورت غیر حضوری می توانید به سایت اینترنتی مراجعه نموده و یا با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید. 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۵ / ۵٫ تعداد آرا: ۱

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.