آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

کارخانه تولید صندل تابستانی دخترانه

امروزه، کارخانه صندل تابستانی دخترانه، خط تولید سالیانه ی خود را چندین برابر افزایش داده است تا بتواند نیاز متقاضیان خود را به بهترین نحو ممکن برطرف نماید. این کارخانه، محصولات خود را با استفاده از مرغوب ترین و باکیفیت ترین نوع مواد اولیه، تهیه می کند و تا حد امکان، کم ترین میزان درصد سود را برای فروش آن ها در نظر می گیرد به همین دلیل، مشتریان زیادی را برای خود دست و پا کرده است.

کارخانه تولید صندل تابستانی دخترانه

همه چیز درباره صندل تابستانی دخترانه

همه چیز درباره صندل تابستانی دخترانه ما در این مطلب قصد داریم به بررسی ویژگی ها و مزیت صندل تابستانی برای شما عزیزان بپردازیم تا آگاهی های لازم را در این زمینه، کسب نمایید و بیش تر با این محصول آشنا شوید و بتوانید، اقدام به خرید بهترین انواع آن ها نمایید.

این صندل ها دارای طرح و مدل های گوناگونی می باشند و اکثرا از چرم های مصنوعی و یا الیاف کنفی تولید شده اند از جمله، نمونه های مختلف آن ها می توان به موارد نام برده شده در ادامه ی مطلب اشاره نمود:

  1. مدل تخت و پاشنه دار
  2. بندی، چسب دار و زیپی
  3. انگشتی
  4. فانتزی
  5. صندل عروس
  6. دم باز و دم بسته
  7. طبی

طیف رنگ های به کار گرفته شده برای تولید آن ها کاملا متفاوت است و به سلیقه و دلخواه تولید کننده باز می گردد به همین دلیل با اکثر سلیقه ها جور در می آید و همخوانی دارد.

صندل های نام برده شده از ساختار بسیار نرم و راحتی برخوردار هستند و وزن کمی دارند در نتیجه، شخص می تواند ساعت های طولانی در طی شبانه روز، بدون هیچ گونه احساس خستگی، آن ها را به پا کند.

از طرفی، دارای مقاومت و ماندگاری بالایی هستند و احتمال ترک برداشتن، پوسیدگی و پاره شدن در آن ها بسیار کم است و لازم نیست، شخص هر بار، پول گزافی را بابت خرید کفش تابستانی بپردازد زیرا تا سال های سال، ظاهر زیبا و عملکرد مفید اولیه یشان را حفظ می کنند.

با داشتن زیره ی PU و کفی های طبی و قابل تعویض، مانع از بروز فشار به ناحیه ی زانو و لگن می شوند و احتمال سر خوردن پا و بروز آسیب های احتمالی را به صفر درصد می رسانند.

فروش عمده صندل تابستانی دخترانه

فروش عمده صندل تابستانی دخترانه ما در این سایت اقدام به فروش عمده صندل تابستانی دخترانه با بهترین کیفیت ها و مقرون به صرفه ترین قیمت ها کرده ایم و از همه ی مشتریان خود دعوت می کنیم که در صورت تمایل به خرید این محصول با نازلترین قیمت ها به فروشگاه آنلاین ما مراجعه فرمایید و از آن دیدن کنید تا در اسرع وقت به هدف خود دست یابید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.