آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

کارخانه تولید دمپایی پلاستیکی در اصفهان

در کارخانه تولید دمپایی پلاستیکی در اصفهان، این محصولات از بهترین مواد اولیه تهیه شده و روانه بازار می گردند. قیمت آن ها بر اساس نوع جنس و کیفیت شان متفاوت‌ می باشد اما به طور کلی باید عنوان کرد این مرکز با خرید مستقیم دمپایی از تولید کنندگان  قیمت محصولاتش را بسیار مناسب‌تر از دیگر مراکز به شما عزیزان عرضه می نماید.

کارخانه تولید دمپایی پلاستیکی در اصفهان

مواد اولیه برای تولید دمپایی پلاستیکی

مواد اولیه برای تولید دمپایی پلاستیکی برای تولید دمپایی ایرانی پلاستیکی از مواد اولیه استفاده می گردد که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشند. این مواد شامل گرانول پی وی سی هستند که این مواد اولیه موجب می گردد که دمپایی های تولید شده دارای نرمی و لطافت بالایی بوده و همچنین دارای انعطاف پذیری بسیاری شوند. معمولاً این مواد از بازیافت قطعات پلیمری نیز به دست می آید که به همراه روان کننده ها مورد استفاده قرار می‌ گیرند و دمپایی هایی با ضخامت های گوناگون و همچنین نرمی و لطافت بالا تولید می‌ کنند.

 در کارخانه های تولید کننده برای تولید دمپایی از دستگاه‌ هایی استفاده می شود که دارای قالب گیری استاندارد بوده و به صورت کاملاً مکانیزه این محصولات را تولید می نمایند. همچنین می توان گفت این دستگاه ها دارای استانداردهای روز جهانی بوده که می‌توانند قالب‌ها را تغییر داده و سایز دمپایی ها را نیز مورد تغییر قرار دهند، که همین خود یک سودآوری برای تولیدکنندگان این محصولات به شمار می رود که با خرید یک دستگاه می‌ توانند انواع مختلف این محصولات را تولید نمایند.

قیمت روز دمپایی پلاستیکی در اصفهان

قیمت روز دمپایی پلاستیکی در اصفهان برای اطلاع پیدا نمودن از قیمت دمپایی مرغوب پلاستیکی در اصفهان می توانید به سایت فروش این محصولات مراجعه نموده و از قیمت آن ها مطلع شوید. لازم به ذکر است بدانید که در این سایت این نوع محصولات با کیفیت های گوناگون موجود می باشند که هر کدام دارای قیمت های خاص به خود هستند.

البته باید عنوان کرد که این مرکز خرید قیمت دمپایی های پلاستیکی را کاهش داده است تا بتواند مشتریان بیشتری برای خرید این کالا جذب نماید. به دلیل دارا بودن کیفیت بالا سالانه حجم بالایی از این محصولات به دیگر کشورها نیز صادر می‌ شود و موجب سودآوری بالایی برای کشور می‌ گردد.

اگر شما نیز جزء آن دسته از افرادی هستید که کیفیت بالا علاوه بر قیمت مناسب بودن کالا برایتان حائز اهمیت می باشد می توانید به این نمایندگی مراجعه نموده و انواع مختلف دمپایی پلاستیکی ها را با سایزهای گوناگون و به صورت عمده و با قیمت مناسبی تهیه نمایید.

دمپایی های موجود در این نمایندگی از درجه یک ترین و با کیفیت ترین نوع این کالا در بازار می باشند که در طرح ها و رنگ های گوناگونی در دسترس شما عزیزان قرار می گیرند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۳ / ۵٫ تعداد آرا: ۲

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.