آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

کارخانه تولید بهترین دمپایی قم

آیا می دانید که کدام کارخانجات تولید دمپایی در قم توانسته بهترین دمپایی ایرانی را تولید و با عرضه آن به شکل مستقیم، پاسخگوی نیاز بازارهای خرید و فروش دمپایی باشند؟
بدون شک امروزه شهرهای تبریز، قم، اصفهان و تهران را می توان از جمله بزرگترین پایگاه های تولید بهترین و بادوام ترین دمپایی ایرانی موجود در بازار معرفی کرد که توانسته پاسخگوی نیاز بازارهای داخلی و حتی صادرات به دیگر بازارها باشند.
در حال حاضر کارخانجات تولید دمپایی قم، با مجهز بودن به درجه یک ترین امکانات و فناوری های روز دنیا، توانسته انواع بهترین دمپایی های ایرانی را در مدل های دمپایی زنانه و مردانه، روانه بازارهای فروش کرده و از جایگاه خوبی در میان خریداران دمپایی ایرانی برخوردار باشند.
دمپایی قم، در نمونه های دمپایی پلاستیکی و انواع دمپایی صندل، جز بهترین ها در بازارهای امروزی بوده و امروزه شاهد صادرات انواع دمپایی پلاستیکی قم به بازارهای سایر شهرهای کشور نیز بوده ایم.

کارخانه دمپایی قم

این دمپایی ها، با دوام و مقرون به صرفه بوده و در نمونه های دمپایی جلو باز تابستانه و یا جلو بسته، مناسب تمامی مصارف خانگی و حتی بیمارستانی، تولید و روانه بازارهای فروش گردیده اند.

کارخانه دمپایی قم

دمپایی صندل قم هم تولید از برترین مواد اولیه، با کفی نرم و راحت و سبک بوده که در نمونه های جدید و بادوام مردانه و زنانه، تولید می گردد و از بازار فروش خوبی هم برخوردار می باشد.

کارخانه دمپایی قم

 

خرید کفش و دمپایی مستقیم از کارخانه قم

اگر می خواهید انواع بهترین دمپایی قم را به شکل مستقیم از درب کارخانجات معتبر تولیدی خریداری کنید، کافیست با مراجعه به فروشگاه های آنلاین اینترنتی، سفارش خرید آسان و ارزان قیمت خود را ثبت کرده باشید و در کوتاه ترین زمان ممکن، سفارش خود را تحویل بگیرید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۳ / ۵٫ تعداد آرا: ۱

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.