آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

کارخانجات دمپایی پلاستیکی شیک

دمپایی پلاستیکی نوعی از پرکاربردترین و پر فروش ترین انواع کفش های ایرانی محسوب می‌شوند که در طرح و سایز های مختلف و از لحاظ کیفیت هم در درجه های مختلف تولید می شوند.

کارخانجات دمپایی پلاستیکی شیک به خاطر نیازی که به این نوع از دمپایی در مکان های مختلف و مصارف خانگی در حمام و دستشویی زیاد است اقدام به تولید انبوه آن کرده و روانه بازار داخلی کرده است.

کارخانجات دمپایی پلاستیکی شیک

دمپایی پلاستیکی چه خصوصیاتی دارد؟

دمپایی پلاستیکی چه خصوصیاتی دارد؟ دمپایی پلاستیکی به عنوان پر فروش ترین و پر مصرف ترین انواع دمپایی تولید و به کار گرفته می شود. از خصوصیات بارز دمپایی پلاستیکی به موارد زیر می توان اشاره اشاره کرد :

  • این نوع دمپایی وزن بسیار سبکی دارد
  • انعطاف پذیری و نرم بودن قابل توجهی دارند
  • به خاطر نرم بودن جهت راه رفتن بر روی سرامیک و کاشی مناسب است
  • این نوع از دمپایی قابلیت شستشو را دارد و بنابراین از رشد باکتری و میکروب جلوگیری شده و باعث سلامتی پا می شود.
  • یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آن این است که در تمام سایزها وجود دارد.
  • قابلیت استفاده از این محصول در تمام فصول وجود دارد
  • قیمت پایین این نوع از دمپایی
  • قابل استفاده در سطوح خشک و مرطوب می باشد
  • ماندگاری بالای آن ها

این نوع از دمپایی در انواع مختلف جلوبسته، جلو باز، دمپایی انگشتی، حالت کفشی و بند دار و انواع مختلف دیگر از این دمپایی تولید می شود، بیشترین نوع تولید این محصول برای مصارف بیمارستانی است که به خاطر سبکی و تمیز بودن آن است.

به خاطر پیشرفت کردن صنعت در کارخانه‌های تولید این محصول که روز به روز بر تنوع و زیبایی آن ها افزوده می شود و پر طرفدار هم هستند تولید آنها به خصوص در چند سال اخیر که به تولید اهمیت بیشتری شده است رونق و سود دهی خیلی خوبی برای تولید کنندگان اصلی داشته است.

فروشندگان انواع دمپایی پلاستیکی شیک

فروشندگان انواع دمپایی پلاستیکی شیک فروشندگان انواع دمپایی پلاستیکی شیک، در کیفیت های متفاوت به روش مستقیم به طور عمده اقدام به فروش و پخش آن می کنند، علاوه بر روش مستقیم روشی که امروزه خیلی به کار گرفته شده است روش مجازی است که با استفاده از این روش و سایت اینترنتی ما هم امکان پذیر است که به صورت عمده و جزئی در کوتاه‌ترین زمان ممکن تعیین شده می توانید آن را تحویل بگیرید.

تولید انبوه این کالا علاوه بر تامین کردن نیاز داخلی کشور به آن باعث شده صادرات هم به کشورهای مختلف شکل بگیرد که در این زمینه باعث رشد و رونق اقتصادی کشور و همچنین ایجاد اشتغال و کسب درآمد برای افرادی در این زمینه شده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.