آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

پخش مستقیم دمپایی استخری ژله ای

استخر بهترین محیط برای شنا است و برای اینکه خطر لیز خوردن شما را تهدید نکند بهتر است از دمپایی استخری ژله ای استفاده کنید. این محصول بسیار نرم و راحت بوده و دارای طرح و رنگ های متنوعی است که هر سلیقه ای را به خوبی پوشش می دهد. پخش مستقیم این دمپایی آن هم به صورت جینی و در حجم بالا در سراسر کشور باعث شده تا با کمترین هزینه و در اسرع وقت به دست مصرف کنندگان برسد. 

پخش مستقیم دمپایی استخری ژله ای

دمپایی جلو بسته استخری چه مشخصاتی دارد؟

دمپایی جلو بسته استخری چه مشخصاتی دارد؟ دمپایی جلو بسته استخری دارای سطح کیفی بالا بوده و مشخصات منحصر به فردی دارد که در اینجا به آنها اشاره می کنیم. 

  • این دمپایی دارای ساختاری منحصر به فرد است و به صورت ژله ای و بسیار منعطف تولید می شود تا بتواند نرمی و راحتی را به پای شما هدیه دهد. 
  • رویه این دمپایی پهن و ضخیم بوده تا به خوبی سطح پا را بپوشاند و در زمان راه رفتن خیلی راحت باشد. 
  • کفی آن دارای برجستگی های ریز و درشت است که از لیز خوردن فرد در محیط های مرطوب چون استخر جلوگیری می کند. 
  • از نظر طرح و رنگ به صورت ساده و طرح دار است و به دلیل اینکه رنگ ثابتی دارد شما می توانید در آب هم از آن استفاده کنید. 
  • این محصول به صورت جلو بسته بوده و انگشتان پا را از هر آسیبی محفوظ نگه می دارد. 
  • وزن سبک آن باعث شده تا در زمان استفاده طولانی مدت به پا و کمر فشاری وارد نکند. 

خرید کلی دمپایی استخری ژله ای

خرید کلی دمپایی استخری ژله ای خرید دمپایی استخری آن هم به صورت کلی و جینی باعث شده تا قیمت مناسب تری داشته باشد که باعث جلب رضایت مشتری می شود. برای خرید می توانید به روش هایی که مشتری پیش روی شما قرار می دهد اقدام کنید. هر کدام از این روش ها عملکرد مختص به خود را دلرند و شما می توانید متناسب با شرایط خود یکی از راه ها را انتخاب کنید. افرادی که شرایط خرید حضوری را ندارند می توانند از شرایط غیر حضوری که برای آنها فراهم شده نهایت استفاده را ببرند.

خبر خوب اینکه خرید از طریق وب سایت و درگاه اینترنتی معتبر در حال انجام می باشد. خرید و سفارش این کالاها به صورت اینترنتی دارای مزایای زیادی از جمله صرفه جویی در زمان و همچنین داشتن بازه انتخابی بیشتر است که کار را برای مشتری به مراتب راحت می کند.

مجموعه پیش رو یکی از مراکز معتبر می باشد که در آن انواع لباس دمپایی ژله ای در کیفیت ها و برندهای برتر به دست شما مشتریان عزیز می رسد. شما خریدار محترم می توانید با ارائه درخواست از کارشناس فروش ما و همچنین بهره مندی از مشاوره ها، بهترین مدل ها را بر اساس کاربردهای آن خریداری نمایید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.