آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

نمایندگی معتبر دمپایی یکبار مصرف هتلی

برای اینکه بتوان در داخل فضای مسکونی جابجا شد می توان از انواع دمپایی یکبار مصرف هتلی استفاده کرد و بیشتر در اقامتگاه های گردشگری و هتلها می توان آنها را مشاهده نمود. این دمپاییها به گونه ای طراحی شده اند که فقط یکبار خاصیت مصرف دارند و نمایندگی معتبر آن برای افزایش سطح سلامت آنها اقدام به تولید و عرضه این محصول کرده است.

نمایندگی معتبر دمپایی یکبار مصرف هتلی

تفاوت دمپایی یکبار مصرف بیمارستان و هتل

تفاوت دمپایی یکبار مصرف بیمارستان و هتلالبته باید در نظر گرفت که این محصول در مناطق درمانی مانند بیمارستانها نیز بسیار مفید است و بیمارانی که در بخش بستری هستند برای رفت و آمد در فضای بیمارستان از آن بهره می برند.
با توجه به شرایط خاصی که در محیط بیمارستان وجود دارد، دمپایی بیمارستانی را از اجناس ظریف تری می سازند تا از لحاظ سلامتی به بیمار کمک بیشتری صورت گیرد.
تولید این محصول به صورت تک لایه ای و چند لایه ای انجام می شود و راحت ترین مدل آن اسفنجی است که پا در بسیار راحت است و هیچ فشاری به قسمت های مختلف پا وارد نمی شود.

این دمپاییها به گونه ای طراحی شده اند که می توان با استفاده از آنها به راحتی بر روی سرامیک و فرشها راه رفت و به انجام کار های روزانه پرداخت.
دمپایی یکبار مصرف بیمارستان به دلیل قرار گرفتن در فضای عفونی باید به گونه ای باشد که آب کمی را به خود جذب نماید و این مهمترین تفاوتی است بین دمپایی های هتل و بیمارستان وجود دارد.

فروش انواع دمپایی یکبار مصرف برند ایرانی

فروش انواع دمپایی یکبار مصرف برند ایرانیاین دمپاییها از لحاظ طرح و جنسی که از آن ساخته شده اند دارای تنوع خوبی هستند و در این مورد می توان دمپایی یکبار مصرف حوله ای را مثال زد.
این محصول بسیار لطیف است و بافت آن همانند حوله نرم و دلنشین است و پاها در آن به خوبی گرم می شود و راحت است.
البته این نوع از دمپاییها قابلیت شستشو نیز دارد که باعث می شود شخص بتواند آن را پاکسازی کرده و دوباره به مصرف برساند.

به دلیل بافت خوبی که انواع دمپایی های یکبار مصرف دارند پاها در مقابل صدمات مکانیکی کاملا در امان خواهد بود و در صورتی که ضربه ای با پاها وارد شود دمپایی مانند ضربه گیر عمل می کند و خطر را نه نحو احسن دفع خواهد کرد.
فروش دمپایی هتلی باعث شده است که مسافران از خدمات هتلی رضایت بیشتری داشته باشند که این موضوع باعث گردیده هر ساله افراد زیادی برای اقامت به این مراکز مراجعه کنند.
خوشبختانه این محصول در انواع زنانه، مردانه و بچه گانه تولید شده است و از لحاظ سایز بندی متنوع است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.