آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

نمایندگی فروش عمده دمپایی بیمارستانی

آیا می دانید که هم اکنون توسط کدام یک از نمایندگی های کارخانجات تولیدی انواع دمپایی بیمارستانی در بازار، خریداران می توانند خرید عمده و با قیمت مقرون به صرفه ای را داشته باشند؟
شایان ذکر است که در میان انواع منسوجات بیمارستانی مانند لباس بیمارستانی مخصوص بیماران، دمپایی بیمارستانی هم می تواند جهت راحتی حال بیماران جزئی از لوازم بیمارستانی مهم باشد که بسیاری از مراکز دولتی و خصوصی بیمارستان ها، به این کالا احتیاج داشته و به دنبال خریدی با قیمت و کیفیت متناسب هستند.
باید اشاره داشت به این موضوع که عمدتا دمپایی های مصرفی در مراکز بیمارستانی، از نوع پلاستیکی و یکبار مصرف بوده اند که توجه به سایز و نوع مردانه و زنانه بودن آنها، از نکات کلیدی هنگام خرید می باشد.
دمپایی بیمارستانی پلاستیکی، طول عمر بیشتری داشته و البته قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای را هم دارا می باشند و عمدتا در رنگ های آبی، صورتی و یا سفید، مورد استفاده قرار گرفته اند.

فروش دمپاپیی بیمارستانی

دمپایی بیمارستانی یکبار مصرف هم که دمپایی مناسب برای استفاده در هتل ها نیز مشهور بوده، با روکش پارچه اسپان باند ۴۰ گرمی تولید شده و از استقامت خوبی هم برخوردار می باشد.

فروش دمپاپیی بیمارستانی

با توجه به وجود افراد واسطه حتی در زمینه خرید و فروش دمپایی بیمارستانی، بنظر شما چگونه می توان خرید مقرون به صرفه ای از این کالا داشت؟

فروش دمپاپیی بیمارستانی

فروش عمده دمپایی بیمارستانی

به تمامی خریداران انواع دمپایی بیمارستانی توصیه می گردد تا با خرید به شکل عمده از عمومی ترین سایزهای این دمپایی ها در انواع مردانه و زنانه، خریدی مقرون به صرفه را از طریق نمایندگی های معتبر فروش تجربه کنند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.