آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

نمایندگی فروش دمپایی eva

آیا می دانید که انواع دمپایی های با کفی از جنس eva، از دوام بالایی برخوردار بوده و هم اکنون از طریق نمایندگی های معتبر فروش با قیمت خوبی آماده خریداری می باشند؟
شایان ذکر است که امروزه تولید کنندگان انواع دمپایی در برندهای گوناگونی چون نیکتا، انواع دمپایی های شیک و با دوام را از جنس PVC ،EVA و PU تولید می کنند.
در این میان، کفی eva یک پلیمر نرم و در عین حال با دوام می باشد که می تواند راحتی و سبکی قابل توجهی را به دمپایی های تولید شده بخشیده باشد.
شرکت های تولیدی انواع دمپایی eva، با بهره گیری از تجهیزات استاندارد در کارخانجات خود، بهترین دمپایی های تولیدی را روانه بازارهای فروش نموده اند که در این میان خریداران دمپایی، بایستی با شناخت کافی از نمایندگی های معتبر فروش موجود در بازار، خرید خود را صورت داده باشند.

فروش دمپایی eva

گفتنی است که دمپایی eva از طراحی منحصربفردی برخوردار بوده و مطابق ساختار ارگونومی پا طراحی شده و البته با فناوری های روز دنیا و با کیفیت مواد اولیه عالی به تولید رسیده است.

فروش دمپایی eva

دمپایی های از جنس eva در انواع انگشتی، مردانه و زنانه نیز روانه بازارهای فروش شده و از راحتی منحصربفردی برای پای افراد برخوردار هستند.

فروش دمپایی eva

فروش بهترین دمپایی eva

اگر شما هم به دنبال یکی از بادوام ترین و مقاوم ترین دمپایی های موجود در بازارهای کشور هستید، پیشنهاد می گردد که از طریق نمایندگی های فروش در بازار، بهترین دمپایی eva را با قیمت کارخانه خریداری کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.