آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

نماینده فروش کفش اسپرت زنانه سایز بزرگ

پوشیدن کفش های پاشنه بلند از لذت های مهم یک خانوم است اما این لذت فقط لحظه ای می باشد و در پی آن درد کمر و پا سراغ این افراد می رود پس با انتخاب یک کفش اسپرت زنانه خوب از این بیماری ها در امان باشید و به راحتی با پوشیدن چنین کفشی قدم بر دارید. نمایندگی فروش کفش اسپرت زنانه سایز بزرگ آن را با بالاترین کیفیت و در طرح های متنوع با رنگهای زیبا به فروش می رساند.

نماینده فروش کفش اسپرت زنانه سایز بزرگ

راهنمای انتخاب کفش اسپرت با دوام

راهنمای انتخاب  کفش اسپرت با دوام برای انتخاب و خرید یک کفش اسپرت مردانه یا زنانه باید به یک سری عوامل توجه کرد تا یک جفت کفش مناسب خریداری شود برای راهنمای انتخاب کفش اسپرت با دوام چند نکته را در اینجا برای خریداران محترم ذکر می کنیم تا با کمک این موارد یک کفش بادوام خریداری کنند.

انواع کفش زنانه در بازار دیده می شود که هر کدام معایب و مزایا خاص خود را دارند اما هر کفشی برای پوشیدن مناسب نیست مثلا کفشی با پنجه های تنگ باعث می شود که فرد نتواند به راحتی راه برود و تمام انگشتان پا بر اثر فشاری که به آن وارد شده است زخم شود یا تاول بزند که در این صورت نیاز به درمان دارد.

نکته قابل توجه دیگر انتخاب یک کفش با سایز مناسب است کفش نه باید تنگ باشد و نه بزرگ باشد که هنگام راه رفتن پا اذیت شود یا باعث شود فرد به زمین برخورد کند. دوخت کفش نیز از اهمیت بالایی برخوردار است اگر کفش دست دوز باشد که دوام فوق العاده ای خواهد داشت و یا اگر با استفاده از دستگاه های مخصوص دوخته و یا پرس شده باشد نیز دوام کافی را خواهند داشت پس به دوخت و نوع چسب به کار رفته در آن نیز باید توجه کرد.

این کفش ها ممکن است بند دار یا چسبی باشند و یا برخی از آنها بدون بند و چسب هستند و به راحتی پا درون ان جای می گیرد که مدل مربوطه کاملا به سلیقه شخصی مربوط می شود و متناسب با ست لباس خریداری می شود.

فروشنده کفش اسپرت زنانه با قیمت تولیدی

فروشنده کفش اسپرت زنانه با قیمت تولیدی فروشنده کفش اسپرت زنانه با قیمت تولیدی آن را وارد بازار فروش می کند که این از مهمترین مزیت های خرید محسوب می شود و دیگر نیازی نیست که هزینه اضافی برای خرید آن بپردازید و حتی می توانید این محصول را به صورت عمده نیز سفارش دهید تا به دستتان برسد.

این مجموعه با مدیریتی درست توانسته عملکرد خوبی داشته باشد و با قیمت کاملا مناسب آن را به خریدار تحویل بدهد و همین امر موجب شده است که رضایتمندی مشتری را داشته باشند و این از مهمترین اهداف این مجموعه می باشد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.