آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

مرکز پخش چکمه پلاستیکی طرح دار

بر خلاف تصور ما از چکمه های پلاستیکی که ظاهری ساده از آنها در ذهن ما وجود دارد این محصول در انواع طرح دار نیز به بازار عرضه شده است. چکمه پلاستیکی طرح دار در سال های اخیر به تولید و در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفته است. مرکز پخش چکمه پلاستیکی طرح دار این محصول بسیار پر کاربرد برای فعالیت های خاص را به خریداران ارائه نموده است تا با توجه به نیاز و خواست مشتریان طرح یا طرح های مورد نظر خود را انتخاب و سفارش دهند.

مرکز پخش چکمه پلاستیکی طرح دار

سایزبندی انواع چکمه پلاستیکی

سایزبندی انواع چکمه پلاستیکی

چکمه پلاستیکی از انواع کفش های مناسب برای محیط های با آب یا گل و لای همچون زمین های کشاورزی و شالیزارها می باشد زیرا نسبت به این عامل محیطی کاملا عایق است و از وارد آمدن آسیب به آن جلوگیری می کند.

چکمه پلاستیکی در انواع مردانه، زنانه و بچه گانه در بازار وجود دارد و بنابراین دارای سایز بندی متعددی است.

امروزه بیشترین کاربرد این چکمه برای بزرگسالان است و در زمین های کشاورزی، دامداری ها و صنایع مختلف مانند صنایع غذایی مورد استفاده قرار می گیرد و بنابراین در سایز های بزرگ در بازار عرضه می شود.

از جمله سایز بندی این محصول می توان به سایز های ۴۰، ۴۱، ۴۲، ۴۳، ۴۴ و ۴۵ اشاره کرد و این سایزها بیشترین و معمولی ترین سایزهای موجود در بازار هستند. البته برخی از شرکت های تولید سایزهای بزرگ تر مثلا ۴۶، ۴۷ و ۴۸ را نیز تولید می کنند و برخی بنا به سفارش مشتری سایزهای بزرگ تر و کوچک تر از موارد ذکر شده را تولید می نمایند.

معمول ترین سایز تولیدی این چکمه ها سایز ۴۰ تا ۴۲ می باشد و به همین دلیل بیشترین میزان تولید کارخانه های چکمه سازی را این سایز ها تشکیل نمی دهد.

فروش عمده چکمه پلاستیکی مردانه

فروش عمده چکمه پلاستیکی مردانه بیشترین میزان تولید چکمه در حال حاضر از نوع مردانه و زنانه می باشد زیرا بیشتر این افراد هستند که به دلایل کاری با این نوع چکمه ها سرو کار دارند بنابراین فروش عمده این نوع چکمه ها در بازار انجام می شود.

فروش چکمه پلاستیکی مردانه عمده توسط مرکز پخش این محصول انجام می شود و همه سایزهای مورد نیاز جامعه در این فروش عرضه شده است.

در فروش عمده سعی شده است تا حداقل حاشیه سود در نظر گرفته شود و چکمه ها با پایین ترین قیمت در اختیار خریداران قرار گیرد. 

در فروش عمده امکان سفارش همه رنگ بندی ها وجود دارد و در هر رنگ بندی انواع مختلف سایزها قرار داده شده است علاوه بر این می توان از هر سایز تعداد مورد نظر را انتخاب کرد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.