آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

مرکز پخش صندل راحتی مردانه

قطعا می دانید که کفش جزو لوازم ضروری هر فرد است که هر فرد متناسب با سلیقه شخصی خود، یکی از انواع آن را انتخاب می کند. یکی از محبوب ترین انواع مدل های کفش، صندل های راحتی هستند که با شروع فصول گرم سال استقبال از آن ها چند برابر می شود و تقریبا از هر قشری طرفداران خاص خودش را دارد. عموما صندل های راحتی مردان به نسبت زنان از محبوبیت و فروش بالاتری برخوردار است به همین علت ما بر آن شدیم که از طریق همین درگاه به فروش و پخش انواع صندل راحتی مردانه اقدام کنیم.مرکز پخش صندل راحتی مردانه

صندل راحتی چه ویژگی هایی دارد؟

صندل راحتی چه ویژگی هایی دارد؟

صندل ها بهترین و مناسب ترین کفش ها و پاپوش ها برای فصل تابستان هستند و بدون شک، خنکی و راحتی پا را برایمان فرآهم می آورد. صندل های راحتی در طرح ها و شکل های مختلفی ارائه شده اند، فقط تنها چیزی که قبل از خرید باید به آن توجه کرد ویژگی های یک صندل مناسب برای پا است که حتما باید مد نظر قرار بگیرد. 

در زیر قصد داریم تا ویژگی های یک صندل راحتی مناسب برای پا را به شما معرفی کنیم تا هر چه بهتر و دقیق تر بتوانید خرید خود را انجام دهید.

  • اولین ویژگی یک صندل راحتی جنس و لایه کفی آن است که آن را از بقیه متمایز می کند، کف صندل راحتی به گونه ای طراحی شده که تمام قوس کف پا را در بر میگیرد و از آن محافظت می کند و  همچنین جنس کفی استفاده شده در این نوع صندل به گونه ای است که باعث سبکی و راحتی هر چه بیشتر صندل می شود.
  • دومین ویژگی صندل های راحتی، پاشنه آن است، پاشنه کفش های راحتی می توان گفت به صورت تخت هستند که این باعث می شود به مفاصل پا آسیب کمتری برسد. به عبارتی صندل های راحتی به گونه ای طراحی شده اند که کمترین فشار و آسیبی به کمر و عضلات پا وارد می کنند. 
  • سومین ویژگی منحصر به فرد این صندل، جنس آن است، جنس صندل های راحتی معمولا از جنس پلاستیک است که باعث می شود که از تاول زدن پا جلوگیری می کند و باعث می شود که پا به راحتی نفس بکشد.
  • ویژگی برجسته صندل های راحتی، کفی نرم و ماساژوری است که استفاده از آن را بسیار راحت و دل پذیر کرده است.

فروشگاه انواع صندل راحتی مجلسی

فروشگاه انواع صندل راحتی مجلسی همانطور که در بالا هم به آن اشاره کردیم صندل های راحتی به دلیل نرمی و وزن مناسبی که دارند، معمولا همه از آنها چه در محیط های غیر رسمی و رسمی از آنها استفاده می کنند.

فروشگاه صندل راحتی مجلسی، آماده عرضه و فروش جزئی د عمده ی این محصول به شما هموطنان عزیز است. 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.