آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

مرکز فروش دمپایی بیمارستانی عمده در قم

مرکز فروش دمپایی بیمارستانی عمده در قم بهترین و با کیفیت ترین جنس دمپایی را با قیمت بسیار ارزانتر عرضه می کند جهت بهره مندی از این قیمت ارزان با شماره ای که در همین سایت قرار می گیرد ارتباط برقرار کنید.

مرکز فروش دمپایی بیمارستانی عمده در قم

طبقه بندی انواع دمپایی

طبقه بندی انواع دمپاییانواع دمپاییها در بازار با کاربردها و مزایای منحصر به فرد به شرح زیر وجود دارد:

قلابها – معمولاً بالابرها در یک قطعه ساخته می شوند و توسط میخ پرچ ها به پایه ثابت می شوند.  گاهی اوقات قلاب ها به صورت یک تکه ساخته می شوند و یک خارجی بیرونی مجزا و کاربردی ندارند و یا نیاز ندارند ، در این صورت آنها طبق ماده ای که از آن ساخته شده اند طبقه بندی می شوند و در این فصل پوشش داده نمی شوند.

 اسپادریل ها – به این دمپاییها، دمپایی ساحلی نیز گفته می شود که از جنس دمپایی پلاستیکی ارزان هستند که ضخامت آنها بیش از ۲٫۵ سانتی متر نباشد.  آنها پاشنه ندارند.

 فلیپ فلاپ – به این دسته ها نیز قلاب می گویند.  بندها – یا تسمه ها – توسط شاخه هایی که به سوراخ های کف پوش می شوند ، ثابت می شوند.

 موکازین ها: این مواد از یک تکه ماده استفاده می کنند – به طور سنتی از چرم نرم – برای تشکیل هم کف و هم قسمت بالایی (یا بخشی از قسمت بالایی).  این امر باعث می شود تشخیص جایی که قسمت بیرونی به پایان می رسد و قسمت بالایی شروع می شود ، دشوار باشد.

 دمپایی نئوپرن – این معمولاً در ورزش های غواصی و آبی استفاده می شود.  اگر قسمت بالایی نئوپرن از دو طرف با پارچه پوشانده شده یا ورقه ورقه شده باشد ، آن را به عنوان پارچه ساخته می شود.  اگر قسمت بالایی پوششی از پارچه نداشته باشد یا فقط از یک طرف پوشانده شود ، آن را به عنوان ساخته شده از لاستیک طبقه بندی می کنند

انواع دمپایی های بیمارستان بسیار مورد علاقه بیماران ، اعضای خانواده ، پرستاران و تقریباً هر شخص دیگری است که با برخورد آنها در محیط بیمارستان ، چه به عنوان یک متخصص و چه به عنوان یک بازدید کننده.  همه می توانند به راحتی و محافظت از این دمپاییها استفاده کنند. دمپایی های بیمارستانی در درجه اول مورد علاقه بیماران هستند زیرا در مکانی که مردم احساس می کنند در مدت زمان ناخوشایند احساس سرما و آسیب پذیری می کنند ، میزان راحتی و محافظت از آنها فراهم می شود.

نوع دیگر دمپاییها، دمپایی هتلی می‌باشد که کاربرد زیادی در هتل داران دارد طراحی این دمپایی به شکلی است که به راحتی بتوان یک زندگی لذت بخش و راحت را در هتل تجربه کرد

فروش عمده دمپایی بیمارستانی ارزان

فروش عمده دمپایی بیمارستانی ارزانفروش دمپایی بیمارستانی به صورت فروش با قیمت عمده بسیار ارزانتر از خرید از بازار می باشد این دمپایی از جنس استانداری تهیه شده و به صورت عمده و ارزان قیمت در این سایت به فروش می رسد

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.