آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

مرکز خرید دمپایی مجلسی

خرید دمپایی مجلسی به صورت انبوه و جزئی امکان پذیر می باشد. این محصول در طرح ها و رنگ های متفاوت برای خانم ها تهیه می شود. دمپایی های مجلسی زنانه با توجه به کیفیت و نحوه دوخت آن ها قیمت های متفاوتی دارد. جهت خرید دمپایی های مجلسی زنانه می توانید به فروشگاه های معتبر به صورت حضوری و غیرحضوری مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید.

مرکز خرید دمپایی مجلسی

درجه بندی کیفی دمپایی مجلسی

درجه بندی کیفی دمپایی مجلسی

مرکز فروش دمپایی مجلسی زنانه کارخانه هایی هستند که با کیفیت های متفاوت اقدام به تولید انواع مختلفی از دمپایی های زنانه می‌نمایند. مسلما هر چه که از جنس های باکیفیت در تهیه دمپایی های زنانه استفاده شود، قیمت آن بالاتر و دوام و استحکام آن نیز بیشتر خواهد شد. برخی از دمپایی های مجلسی از جنس چرم تهیه می شود. اینگونه محصولات دارای زیبای خاصی هستند و انعطاف پذیری مناسبی دارند، همچنین دوام آن ها نسبت به سایر محصولات بیشتر است.

برخی دیگر از دمپایی ها از جنس هایی باکیفیت معمولی تهیه می‌شود و قیمت مناسب تری دارد. اما دوام و استحکام چندانی ندارد. دمپایی زنانه در رنگ های مختلفی تولید می شود که بنا به سلیقه خانم ها مورد استفاده قرار می گیرد.دمپایی های مجلسی بیشتر در دو رنگ سیاه و سفید تولید می‌شود که طرفداران بیشتری دارند. سایزهای متنوع این گونه دمپایی ها باعث شده است تا افراد بتوانند آن ها را با توجه به شماره پای خود خریداری نماید.

باید توجه داشته باشید که دمپایی های مجلسی را در اندازه پای خود تهیه کنید. زیرا اگر بزرگتر باشد پای شما پیچ خواهد خورد و اگر کوچکتر باشد کف پای شما به روی زمین کشیده خواهد شد. دمپایی های زنانه برآمدگی کوچک در کف دارند تا بتوانند به راحتی کف پای افراد را پوشش دهند و باعث زمین خوردگی نشود. همچنین این محصول از عرق کردن پای افراد جلوگیری می نماید.

قیمت فروش دمپایی مجلسی

قیمت فروش دمپایی مجلسی

دمپایی های مجلسی با توجه به کیفیتی که دارند، قیمت های متفاوتی را نیز دارا هستند. البته اگر این محصول را به صورت عمده از کارخانه ها خریداری نمایید، قیمت آن ها شکسته خواهد شد .در سال های اخیر بسیاری از کارخانه های تولیدی اقدام به طراحی سایت های معتبر اینترنتی نموده اند تا محصولات خود را بدون واسطه در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند.

در این روش دمپایی ها به طور کامل معرفی شده اند تا افراد بتوانند بر اساس سلیقه خود آن‌ها را انتخاب نمایند. خرید غیر حضوری از این فروشگاه‌ها علاوه بر اینکه در در هزینه های شما صرفه جویی می کند، در وقت شما نیز صرفه جویی خواهد کرد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.