آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

مرکز خرید بهترین دمپایی هتلی

از طریق مراکز خرید عمده انواع دمپایی در کشور که با تولید کنندگان معتبر در ارتباط اند، بهترین دمپایی هتلی را با نرخ قیمت مقرون به صرفه تری خریداری کنید.
دمپایی هتلی مناسب هتل های اقامتی در شهرهای بزرگی چون، مشهد، تهران، اصفهان، کیش، شیراز و … که نسبت به سایز شهرها از تعدد هتل برخوردار می باشند، به مراتب از نرخ فروش بیشتری برخوردار بوده و مدیران این هتل ها، خواهان تجهیز نمودن مراکز اقامتی خود به انواع کالاهای بهداشتی همچون دمپایی هتلی هستند.
دمپایی هتلی بایستی علاوه بر زیبایی ظاهری که داشته، از دوام خوبی هم برخودار باشد و در شأن مسافرین خریداری گردد. این دمپایی بایستی حس راحتی را به مسافرین القا کنند و در عین حال، کاملا مقاوم بوده باشد.
شایان ذکر است که دمپایی هتلی، غالبا در نمونه های یکبار مصرف و هتلی تولید شده و مورد استفاده قرار می گیرد و جنس آن از پارچه اسپان باند با گرماژ ۴۰ می باشد.

خرید دمپایی هتلی

از جمله انواع دمپایی های هتلی می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • دمپایی هتلی تک لایه
  • دمپایی هتلی سه لایه
  • دمپایی حوله ای هتلی
  • دمپایی وی آی پی هتلی
خرید دمپایی هتلی

کارخانجات گوناگونی در کشور ما، انواع شیک ترین و مقاوم ترین دمپایی های هتلی را تولید و عرضه می کنند. اما آیا می دانید که از کدام نمایندگی های فروش در بازار می تواند خرید دمپایی با قیمت و کیفیت متناسب هم را به شکل عمده تجربه کنید؟

خرید دمپایی هتلی

خرید عمده دمپایی هتلی

تمامی مدیران هتل های اقامتی در شهرهای گوناگون می توانند ضمن آگاهی از لیست قیمت انواع دمپایی هتلی، با بهترین و مقرون به صرفه ترین شیوه ممکن، خرید عمده ای از بهترین دمپایی های هتلی را از طریق نمایندگی های رسمی فروش صورت داده باشند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.