آدرس دفتر: قم

خیابان عطاران، جنب بانک سپه

مدیر فروش:

۰۹۱۲۹۳۸۴۰۵۳

اینستاگرام:

blurshoes@

مرکز توزیع کفش راحتی مردانه

اگر قصد خرید عمده انواع کفش راحتی مردانه و زنانه را دارید و به دنبال مرکز فروشی می گردید که محصولی مرغوب را با کیفیت مناسب و قیمت ارزان ارائه دهد، مجموعه درستی را انتخاب کرده اید. در اینجا ضمن مشاهده ی شیک ترین و جدیدترین مدل های کفش راحتی، بار شما در کمترین زمان ممکن به هر نقطه از ایران که بخواهید توزیع می شود.

مرکز توزیع کفش راحتی مردانه

راهنمای انتخاب کفش راحتی مردانه

راهنمای انتخاب کفش راحتی مردانه انتخاب کفش راحتی مردانه کار چندان سخت و پیچیده ای نیست فقط کافی است قبل از خرید کفش راحتی مردانه یا زنانه، به نکات زیر توجه کافی را داشته باشید.

  1. سایز کفش بایستی دقیقا با سایز پای شما همخوانی داشته باشد. هم کوچک بودن و هم بزرگ بودن کفش، آسایش و راحتی را از شما خواهد گرفت.
  2. جنس کفش در راحتی پا نقش بسیار مهمی دارد. اگر می خواهید پایتان در کفش احساس راحتی کند بهتر است از کفش های چرمی استفاده کنید.
  3. شکل و فرم زیره کفش نقش پر رنگی در راحتی پا دارد. از همین روی بهتر است که هم مردان و هم زنان، از کفشی که زیره یکسره دارد استفاده کنند. بعلاوه، نرم بودن و انعطاف داشتن، دو مورد مهم دیگری است که در خصوص زیره کفش مطرح می باشد.
  4. در مورد تهیه و سفارش کفش توصیه می شود به هیچ عنوان اقدام به خرید غیر حضوری کفش نکنید! قالب کفش ها با یکدیگر متفاوت است از همین روی بایستی حتما شخص کفش را پوشیده و چند قدمی راه رود تا بتواند راحتی پای خود را در آن بسنجد.

شرکت تولید کفش راحتی مردانه

شرکت تولید کفش راحتی مردانه کسانی که مغازه دار هستند و یا برای صادرات به دیگر کشورها، قصد خرید عمده کفش راحتی مردانه را دارند، اغلب به دنبال شرکت تولید کفش می گردند تا بتوانند جنس مورد نیاز خود را با پایین ترین و مناسب ترین قیمت، خریداری کنند.

لازم به ذکر است که مجموعه ی پیش روی به عنوان یک شرکت معتبر تولید کننده کفش، جدید ترین محصولات خود را با تنوع بالا به خریداران عرضه می نماید.

محصولات این شرکت تولیدی شامل موارد زیر می باشد:

  • کفش راحتی مردانه
  • کفش های زنانه
  • انواع کفش های بچگانه دخترانه و پسرانه

از مزایای خرید عمده کفش از این مرکز این است که شما عزیزان، در کنار خرید کفش های مردانه و زنانه، می توانید مدل های مختلف کفش های بچگانه را نیز سفارش دهید.

همچنین به دلیل نبودن واسطه و خرید مستقیم کفش از تولیدی، نیازی به پرداخت هزینه اضافی بابت محصول نیست.

مشتریان عزیز پس از ثبت سفارش و نهایی کردن آن می توانند بار خود را در کمترین زمان ممکن و در هر نقطه از کشور که مایل باشند، تحویل بگیرند.

برای کسب اطلاعات تکمیلی، ثبت سفارش و خرید عمده کفش می توانید هم اکنون با مدیران فروش مجموعه تماس بگیرید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.